Spinx Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Da har jeg vært og handelet meg E36 M3 Vader Skinn Interiør også fikk jeg med et ratt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Denna blir bare sykt najs.. Hadde aldri troa på det når jeg så hva du begynte med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Hehe hadde ikke helt planlagt og bruke "så" mye penger på den, Men selger sjela mi for biler så Nå blir det og ta M3 drømmen helt ut snart ferdig håper jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Sykt strøkent interiør du har kjøpt ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Er ganske fornøyd med kjøpet;) Gøy og høre ros fra noen som selv har en strøken bil:) Skulle du ikke selge 325 alikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Hvor henta du intreøret? Hva ligger svart skinn på om dagen da? Strøkent blir det ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Er ganske fornøyd med kjøpet;) Gøy og høre ros fra noen som selv har en strøken bil:) Skulle du ikke selge 325 alikevel? Må si jeg syns du tar de riktige valgene hele tiden, og er jo veldig enkelt å være ærlig og oppriktig når jeg liker det jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Dette blir skrekkelig bra, setene ser nesten nye ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 blir bra dette! åssen går det med m3 byggingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Er ganske fornøyd med kjøpet;) Gøy og høre ros fra noen som selv har en strøken bil:) Skulle du ikke selge 325 alikevel? Må si jeg syns du tar de riktige valgene hele tiden, og er jo veldig enkelt å være ærlig og oppriktig når jeg liker det jeg ser Hehe ja sant det der;) Men trodde du skulle selge bilen din jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 blir bra dette! åssen går det med m3 byggingen? Den skal være opp og går forhåpentligvis løpet av neste uke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Hvor henta du intreøret? Hva ligger svart skinn på om dagen da?Strøkent blir det ihvertfall! Jeg hentet det i marnadal i aust-agder;) Det kommer jo veldig ann på standen på interiøret.. Jeg fikk nå en ganske fin pris for interiør + rattet:P Har du muligheten for og kjøre til sverige er vel det billigst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Hvor henta du intreøret? Hva ligger svart skinn på om dagen da?Strøkent blir det ihvertfall! Jeg hentet det i marnadal i aust-agder;) Det kommer jo veldig ann på standen på interiøret.. Jeg fikk nå en ganske fin pris for interiør + rattet:P Har du muligheten for og kjøre til sverige er vel det billigst:) du mener vest-agder vel hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Flott interiør. MISUNELGI !! Eg og vil ha !! Blir rått dette spinx . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Flott interiør. MISUNELGI !! Eg og vil ha !! Blir rått dette spinx . Hehe jeg er misunnelig på den flotte blanke lakken din jeg;) Ja blir greit dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå