Spinx Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Tok bare noen bilder etter jeg hadde vasket bilen Mangler bare M speilene jeg har liggende nå så har jeg ingen deler liggende og slenge hjemme
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 hvorfor kom du ikke på treffet din jæ*** ?????
Spinx Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Tror du F*** jeg ikke måtte jobbe? JO
wabby Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Ihoi Spinx, var du du som lå bak meg fra Hamresanden og frem til Hånesavkjørselen? If so... Da må du blinke tilbake når jeg blinker på deg
carlhaakon Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 gjør seg med de listene gitt tror jeg må få meg slike selv etter hvert hehe
Spinx Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Wabby hmm det må nok en annen fordi jeg har ikke vært på hamresanden siden.. Ja syntes det blir liksom litt sånn === istedenfor =-= hehe. Gleder meg bare til jeg får kjøpt plastic primer så kan jeg begynne og lakke M speilene
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 lol! hjalp det ja men jizzez, skaff deg bedre bilder!!!!
Spinx Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Jizzzes kan du si ja med nytt kamera og greier jeg har ikke kamera jeg, men blir gjerne med neste det blir tatt bilder
Spinx Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 FAEN idag holdt jeg på og klikke da jeg greide og miste hæderen som jeg skulle bruke til lakken til speilene. Alt rant ut på gulvet
Spinx Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Noen som vet om det går ann og bruke grå grunning på speilene eller må jeg ha sånn plastikk grunning eller hva det heter?
Turok Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 skamtøff tralle du har:D lurte bare på en liten ting, har samme lykter som deg men sliter du også med masse dugg i dem når det regner? mine dugger noe sinsykt når det regner og da er ca over halve lyktene dekket med dugg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå