///Mysild Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 TA VEKK * SÅ FÅR DU DET ORDENTLIG TIL! n00b altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ja JIIIIIZES og jeg har stressa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Neh egentlig ikke men ordna seg jo til slutt når helten Sondre kom og redda dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt M dørlister billigere enn 1350kr? Også hvor jeg kan få kjøpt billige M girkule? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Ebay kjøpte jeg fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 price?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 1307,50 på koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hmm det var jo ikke så galt Får vurdere dette da etter jeg har fått fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Vi skal begynne på lakkering av fangeren imorra og vi skal samtidtig ta øyelokkene på nytt også skal jeg ta litt rust på bagasjelokk og lakke Så dette blir gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Da var det lille av rust bak på bagasjelokket slipt og grunet mangler bare litt lakk så blir det bra. Må vente på lakkereren min kommer tilbake på mandag med og ta M fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Her da noen fra lakkeringa av Fanger og under bagasjelokk, Men jeg har desverre ikke fått monter den catkiller leppa enda men blir snart når jeg får luftstyringene til bremsene i neste uke. Bedre bilder kommer snart Gi gjerne ris/ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Så bra ut med M-front, men vil det ikke bli fargeskille bak der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Det tenkte jeg også.. Men ja, ble bra med ny front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 nå ble det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå