Spinx Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Her er ihvertfall noen flere bilder av dårlig kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Ble bra dette, men få deg brede sidelister og M3-speil. Hjelper mye på helheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Takk ja vet jeg håpte på at dette var litt billigere i danmark Så får se hva jeg tar med meg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 hvems bmw er det? ta med hjerne og lmm til meg, i tillegg til motor og kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Sondre da Det er jo simonsen sin 325:P Kan ta med en 316i til deg Det er jo jæææævlla sprekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Haha, sett i en 316i uten at han vet det. Syns jeg ser han på Gatebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Hehe hadde vært gøy og gjort det mens han var på ferie eller noe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 da blir han lykelig når noen er så snille og bytter til grom motor får han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Mhm det hadde passa til kjeften hans Stor og kjapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 lønner seg egentlig får han og bytte til lik motor, skal vist bli et helvte og få godkjent slike biler med motor bytte til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 hahahhhaah ^^ trodde ikke han hadde xenon... aldri sett den bilen på annet en grøft og park øy! 316! lol! jeg driter i hva de sier... kjenner folk, så skal nok få det gjennom uansett hohoh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Så han har fått ordnet bilen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 er en stund siden nå han fikk ny jobb, så han måtte få den ferdig for å få den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Han kjøpte vel xenon fra Kim!?!? Uansett, en BMW ser best ut med grøft og park hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Bmw ser alltid best ut spesielt med grøft,park. Jeg skal bytte til 325motor til våren Passer motorfestene overens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå