///Mysild Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 oh jizzez! hør nå med simonsen som just har gjort det da haha ^^ min får 2.5 liter om ikke så lenge håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Så good da Du merke vel ikke så stor forskjell som jeg som går igår 4 sylinder til 6 . Skal gå sammen med han imorra før jeg reiser til danmark/tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Hvis du skal til Tyskland/Danmark for å finne motor, hvorfor ikke gå for noe med M på? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Ja skal egentlig ned får og treffe min bror og smiske meg til og få prøve E30 M3 hans Også skal jeg være på uskikk etter noen billige M-tech dørlister, speil, powerfilter, ny girkule, dette ihvertfall i første runde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 M motor blir nok i dyreste laget får en 18åring med tanke på økonomi og forsikring Men aldri si aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Men jeg får ta kvelden jeg gutter Får se hva jeg får med meg hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Så good da Du merke vel ikke så stor forskjell som jeg som går igår 4 sylinder til 6 . Skal gå sammen med han imorra får jeg reiser til danmark/tyskland nei, men litt skal nok merkes god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Takker da reiser jeg om 1time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 du får ta bilder vis du ser noen sikkelig biler da og legge ut når du kommer hjem da God tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Takker jepp må jo nesten det. Kanskje jeg får prøvekjøre M3,n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 det hadde nok vert en drøm gitt har bare sitti på med en M3 E36 som en kamerat hadde, men skulle helst a kjørt en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Dette er jo da en E30 M3 men gøy blir det alikavel vist jeg får kjøre alene Må nok smiske som en galen men det er det verdt. Venter til de andre skal på fylla så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 hehe er jo moro uansett så lenge det er M3 bor bror din i tyskland da siden du skal dit og kjøre E30 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 nei han bor i danmark ca 40min fra tyskland så vist jeg får låne bmw,n hans så tar jeg og dama en tur over får og se på deler osv. haha nå sitter jeg på de derre internettautomatene på danskebåten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 får håpe du får lov til det da så iverig på og komme deg på bimmers altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå