Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei egentlig ikke men den nye danskebåten "superspeed" var så sykt kjedelig så kunne like godt hive på 20kr og sitte på bimmers :D

• Svar 684
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg kommet hjem fra danmark :) Og fått kjøpt meg noen nye deler til bmw'n. Har til og med fått kjørt litt motorsykkel:P selvom jeg ikke har lappen, men men er jo danmark så. Her er noen bilder

37nfa1eyis8fpjov1r5o.jpg

Denne BSA 1952 var jeg og dama kjørte :P

s7y0yscyrc0fm6x3rrz5.jpg

uheorgqs8410r9r9pm58.jpg

sp809ur6lokvdxaaf8o6.jpg

iv3augfa57tscsmhk9j6.jpg

snbnkmba5z65w8ohbmit.jpg

s82dvqtzkwednbirdcpp.jpg

yezumhkx6s6ml7q21zl7.jpg

Skrevet
Ikke de beste mobilbildene men :( Ser ihvertfall hva det er ;)

04ar3qutwg3buyw0pl8i.jpg

xfd3s3ise3kf3v0bkgnp.jpg

vet det sikkert står her inne en plass hva for noen AE lykter du har kjøpt :wink: men hva for et merke og hvor har du kjøpt de? kjempe fin bil foresten 8)

Skrevet

Det skal jeg si deg carl det var bare Golf 3 og 306 og se i danmark utentatt min brors E30 som han hadde tatt ut M3 motoren på :S Nå har jeg ordnet time hos proff polering på onsdag :D

Skrevet

Det er faktisk sant, så utrolig lite BMW i Danmark selv på ferie der ifjor sommer.

Masse rare Golf 2 som var regga som varebil(!)

Sorry for OT :)

Skrevet

Føler danskene er litt glad i stygge damer og små biler :S Hehe kappet med en Porshe 911 på autobanen der nede med famen's Galant 2.0 jeg måtte opp i 205km får den ga seg:P Herregud får noen deilige veier sier jeg bare :o

Skrevet
Det skal jeg si deg carl det var bare Golf 3 og 306 og se i danmark utentatt min brors E30 som han hadde tatt ut M3 motoren på :S Nå har jeg ordnet time hos proff polering på onsdag :D
kjedelig da :( jeg som hadde gledet meg til og se bilder av den :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...