Spinx Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Ja vet jeg som hadde gledet meg til og kjøre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 skjønner jeg godt, da får du ta det neste gang du skal nedover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Mhm er muligens han kommer nedover her snart:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Er så dårlig vær her nede i sør så får se om jeg får tatt noen bilder av den på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Mysild du har vel fått tatt noen av min ved siden av tommy sin Gt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 snakk med ad|os, hans kamera;-) hehe... kanskje han har noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Trodde du hadde kjøpt deg et canon kamera jeg ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 de hadde ikke flere... skal kjøpe i morra eller i de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 AHH ok. Er det noen her inne som kjenner eller har en stor e30 kjørecomputer med alle ledninger og sensorer liggendes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Ikke det store av bilder men bilder er det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Trener du på Lund? Ganske sikker på at jeg så bilen din der... Ikke så mange E36 coupe med enkel DTM-potte Synes du burde få byttet den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Hehe skal kjøpe med Eisenmann når jeg får byttet til m50b25 motor Ja trener på lund du også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Høres bra ut Nei, gjør ikke det. Holder meg til Spicheren. Er vel like billig og mye bedre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 er inn om dagen og bytte til m50b25 motor når er planen og bytte motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 er inn om dagen og bytte til m50b25 motor og dagen når er planen og bytte motor da? hvordan bytter man dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå