///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 aha... har sett den ne del ganger... vetliksom ikek helt om jeg liker den, men fargen er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Fargen vel fin... jeg syntes den er fin jeg er litt M plast på den. det eneste jeg ikke liker med den er chrome speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 er det m-plast på den? hmmm... ikke rompa i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 nei ikke bak men ihvertfall skjørt,fanger,speil,vinge... men han har vært borti et skilt så må fikses litt:P blir nok den jeg blir kjørende langt bak i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 hmmm... har du noen bilder? speil er jo chrome... det er ikke M i mine øyne... og skjørtene er vel kopier... uten hull? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 ja de er nok kopier 2 sec kan sende et bilde eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 sorry... var ute å badet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 kan sende igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 er på msn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Er det den lyseblå E36.en som har stått smelt på volvo en stund det er snakk om? Så ut som den hadde fått litt juling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 ja det er snakk om den ja. han har bestilt nye deler og skal bare sette de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Noen som kan hjelpe meg med og ps sorte nyrer på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 lol! samme teksten som jeg skrev just hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 fått noen til og fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 ble litt bedre fargen på det siste bilde jeg la ut. ser ikke ut som bilen har sånn 3 forskjellige rød farger. Vasket den idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå