///Mysild Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Tror dere ikke jeg greide og miste og knuse det ene grøft lyset som er 3uker gammelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Du har fått en del hjelp du også mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Alle har vel fått hjelp til noe et par ganger i løpet av livet Jeg har fått MYE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Nå blir jo bilen din rett og slett nusselig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Jeg har fått også MYE hjelp. Takker spiritus den står ovenfor mye løpet av vinteren blant annet: M-tech Bakfanger,Skjørter Eisenmann eksos Sette inn 325 motor(vuderer Sneglehus også ;P) Senke 60 foran Vader alcantara interiør Da begynner det og bli bra tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 hva damed? betale simonsen for sparklinga, ellers har jeg vel gjort alt selv sneglehus? tviler på at du skal få det til.... hehe... er jo en del arbeid men rått, bare hold deg på veien da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Jeg skal få hele motorbytte gjort på verksted i enten danmark eller tyskland;) Muligens jeg venner meg til ny motor i først omgang før det blir turbo Trodde du fikk litt mer hjelp av morten en det:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 nope... han pussa vel kanskje litt, men var ikke mye... han hjalp litt med monteringen av front og litt slikt, men ikke noe jeg ikke kunne gjort selv... liker å lære av meg selv hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Da så Funnet ut om det blir motorbytte på deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 ikke i denne vinteren i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Åh hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 prioriterer andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ok andre ting til bilen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 nja, mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Som hva? Trodde bilen hadde alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå