Rabies Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ikke B25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hehe M50B25 er noe alle trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ikke alle... Noen trenger S50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Det er for de som har litt større behov. Jeg kan klare meg fint med B25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kan klare meg med en B16 også jeg, men jeg har LYSST på en S-maskin. Eventuellt en grisetrimma M42/-44. Tror det kunne blitt morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 nope, ikke noe b25... gidder ikke begynne på så lite hehe... skal lakke felgene på nytt, bytte mye i forstillinga slik at den kan banekjøres, lakkere grillramma på nytt, må få fiksa dørtrekket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 aha litt sånn små plukk som jeg også må ta i vinter ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Lurer på om det hadde kult om jeg også lakket senteret på felgen i gull som denne? Noen formeninger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 hmmm... joa, men litt skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 tror ikke det blir helmax med gullfelger på rød bil, men var knalltøft på den compacten da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ja er enig med deg der maurtin nå jeg tenker meg om.. Funnet noen ut noe mer om den Mac velocity leppen mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 nope... leter ikke heller skal ikke ha den... ser ut som for dårlig passform... og da er jeg ikke interresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Takler ikke litt utfordring eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Ser ikke ut som jeg finner ei norsk side så må vel ty til ei utenlands bil side :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Noen som vet om det er mye arbeid får og få en E30 motor i en e36? Og er det overhodet mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå