Spinx Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Ja det er jo alltid et valg.. Jeg får se hvor mye penger jeg klarer og holde av Har begynnt sparingen. Men tenkte jeg skulle ha eisenmann effektanlegg og bare det koster 12,500,- Så har jeg vudert Alcantara interiør. Så må priotere litt med lommeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 det er vel hele veien til den prisen?? selv hadde jeg valgt interiør først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Ja det er jo alltid et valg.. Jeg får se hvor mye penger jeg klarer og holde av Har begynnt sparingen. Men tenkte jeg skulle ha eisenmann effektanlegg og bare det koster 12,500,- Så har jeg vudert Alcantara interiør. Så må priotere litt med lommeboka. Eisenmann er rått det, men vet ikke om det er verdt så mye penger, om man ikke har sååå mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 kan være behjelpelig med å skaffe simons til en billig penge på hagen, hvis du heller vil det... en bil som bråker mer enn den går, er ikke spesielt kult... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Lyden i bilen er viktig. Jeg kjenner ingen som har eisenmann så derfor vet jeg bare hvordan lyden er via lydklipp, men sondre hva slags pris kan du skaffe på simons hele veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 hele veien? hva skal du med det? jeg har bare catback... mer en nok... kommer vel på 2-3k, komemr an på hvor mye du skal ha av rør og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Må ha grom lyd hmm interisant ang pris kan ikke jeg bare kontakte deg når jeg skal kjøpe inn? Må bare finne ut motor det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 jupp... du må ikke ha for mye lyd! det er bare LOL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 LOL?Ladies On Liquer? Liker at de hører at jeg kommer hjem får og si det sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 hører deg nok... men poenget er at DU blir lei etterhvert så tenker du faen, tenk hvor mye jeg kunne bruk 9000 kroner på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Hehe kan ikke bli lei av lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 det kan man.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Hva er det som står på din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 jeg har simons, men hadde noe 666 evilpower på en 318i jeg hadde... bråkte som et hel**** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Lyden i bilen er viktig. Jeg kjenner ingen som har eisenmann så derfor vet jeg bare hvordan lyden er via lydklipp, men sondre hva slags pris kan du skaffe på simons hele veien? Skal du først bruke så mye penger på eksos så syntes jeg du bør bytte motor først. Morsomt med MASSE lyd på faenskap, men hvis en 316 bråker som et døende villdyr konstant så blir det som Mysild sier litt LOL. Og eisenmann hele veien blir DYR faenskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå