Gå til innhold

Spinx sin Bmw E36:Til Lakkering

Spinx
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 684
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Alltid viktig og ha en plan;) Min er vel sånn som dette: * Få satt på de M speilene til uka.

* Sette på Gt splitterne jeg har kjøpt.

* Satt på ///M innstegslister idag.

* Sette på ///M pedaler som jeg har kjøpt.

* Få kjøpt nye klarglass spredere

* Bytte motor i feb til evt 325,328

* En gang løpet av sommer få satt på

///M bakfanger,skjørter.

Dette er litt av planen ihvertfall kommer nok mer kjenner jeg meg selv rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg man kan bli lei av får mye lyd..!

Står ei thorshov dtm look potte på min.. Den broom'er mer en den går, får se hvor lenge jeg orker å kjøre med den når jeg får lappen tilbake.

Jeg hadde ikke akkurat tenkt til og kjøpe noe billig noe når jeg først skal kjøpe har vudert Scorpion,Eisenmann eller få noen til og sveise et til meg. Vil ha litt hissig lyd ikke sånn familie lyd visst du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ei thorshov dtm look potte på min.. Den broom'er mer en den går, får se hvor lenge jeg orker å kjøre med den når jeg får lappen tilbake.

Jeg hadde ikke akkurat tenkt til og kjøpe noe billig noe når jeg først skal kjøpe har vudert Scorpion,Eisenmann eller få noen til og sveise et til meg. Vil ha litt hissig lyd ikke sånn familie lyd visst du skjønner hva jeg mener?

Skjønner at du vil ha litt lyd.. Hadde ALDRI kjøpt og satt billig potte fra thorshov på bilen, men sto på når jeg handlet den.. selve potta er fin og passer til bilen..

Får se hvor lenge jeg orker "bråket" litt får mye av det gode i forhold til hvordan det flytter seg :P

Familie lyd er noe den ikke har hvertfall!

her er et dårlig film\lydklipp fra garasjen filma inni bilen, døra oppe.

http://s13.photobucket.com/albums/a265/ ... V00219.flv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å skrive gt spliters på min list, er sikker masse eg har gløymt.. Men kommer med tiden...

Alltid viktig og ha en plan;) Min er vel sånn som dette: * Få satt på de M speilene til uka.

* Sette på Gt splitterne jeg har kjøpt.

* Satt på ///M innstegslister idag.

* Sette på ///M pedaler som jeg har kjøpt.

* Få kjøpt nye klarglass spredere

* Bytte motor i feb til evt 325,328

* En gang løpet av sommer få satt på

///M bakfanger,skjørter.

Dette er litt av planen ihvertfall kommer nok mer kjenner jeg meg selv rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du vil ha litt lyd.. Hadde ALDRI kjøpt og satt billig potte fra thorshov på bilen, men sto på når jeg handlet den.. selve potta er fin og passer til bilen..

Får se hvor lenge jeg orker "bråket" litt får mye av det gode i forhold til hvordan det flytter seg :P

Familie lyd er noe den ikke har hvertfall!

her er et dårlig film\lydklipp fra garasjen filma inni bilen, døra oppe.

http://s13.photobucket.com/albums/a265/ ... V00219.flv

den lyden var litt... hmmmm... ekkel... ps, du mangle et lys i instrumentpanelet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...