Spinx Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Hehe har ikke rabies fulgt helt med i timen her? Jeg skal ha ny eksos når jeg bytter motor i mars eller noe sånt. Men vurderer faktisk dyr faenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 hold deg unna meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Åssen da tenkte du på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Åssen da tenkte du på jeg gidder ikke å ha med øreklokke på treff! dessuten, en som har en e30 320 med noe hjemmemekka eksos, bråker som et helvete, men bilen går ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Den grå her i byen du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 har norgesflagg i sia og litt sånt... er flere som bråker rundt her... høres teit ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Ja har sett den. Men lyd er jo minst 30% av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 godt at folk er forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Noen vinter planer hos deg da spinx.. En lang smørbrødliste--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Skal love deg man kan bli lei av får mye lyd..! Står ei thorshov dtm look potte på min.. Den broom'er mer en den går, får se hvor lenge jeg orker å kjøre med den når jeg får lappen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Alltid viktig og ha en plan;) Min er vel sånn som dette: * Få satt på de M speilene til uka. * Sette på Gt splitterne jeg har kjøpt. * Satt på ///M innstegslister idag. * Sette på ///M pedaler som jeg har kjøpt. * Få kjøpt nye klarglass spredere * Bytte motor i feb til evt 325,328 * En gang løpet av sommer få satt på ///M bakfanger,skjørter. Dette er litt av planen ihvertfall kommer nok mer kjenner jeg meg selv rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Skal love deg man kan bli lei av får mye lyd..!Står ei thorshov dtm look potte på min.. Den broom'er mer en den går, får se hvor lenge jeg orker å kjøre med den når jeg får lappen tilbake. Jeg hadde ikke akkurat tenkt til og kjøpe noe billig noe når jeg først skal kjøpe har vudert Scorpion,Eisenmann eller få noen til og sveise et til meg. Vil ha litt hissig lyd ikke sånn familie lyd visst du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Skal love deg man kan bli lei av får mye lyd..!Står ei thorshov dtm look potte på min.. Den broom'er mer en den går, får se hvor lenge jeg orker å kjøre med den når jeg får lappen tilbake. Jeg hadde ikke akkurat tenkt til og kjøpe noe billig noe når jeg først skal kjøpe har vudert Scorpion,Eisenmann eller få noen til og sveise et til meg. Vil ha litt hissig lyd ikke sånn familie lyd visst du skjønner hva jeg mener? Skjønner at du vil ha litt lyd.. Hadde ALDRI kjøpt og satt billig potte fra thorshov på bilen, men sto på når jeg handlet den.. selve potta er fin og passer til bilen.. Får se hvor lenge jeg orker "bråket" litt får mye av det gode i forhold til hvordan det flytter seg Familie lyd er noe den ikke har hvertfall! her er et dårlig film\lydklipp fra garasjen filma inni bilen, døra oppe. http://s13.photobucket.com/albums/a265/ ... V00219.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 glemte å skrive gt spliters på min list, er sikker masse eg har gløymt.. Men kommer med tiden... Alltid viktig og ha en plan;) Min er vel sånn som dette: * Få satt på de M speilene til uka. * Sette på Gt splitterne jeg har kjøpt. * Satt på ///M innstegslister idag. * Sette på ///M pedaler som jeg har kjøpt. * Få kjøpt nye klarglass spredere * Bytte motor i feb til evt 325,328 * En gang løpet av sommer få satt på ///M bakfanger,skjørter. Dette er litt av planen ihvertfall kommer nok mer kjenner jeg meg selv rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Skal love deg man kan bli lei av får mye lyd..!Står ei thorshov dtm look potte på min.. Den broom'er mer en den går, får se hvor lenge jeg orker å kjøre med den når jeg får lappen tilbake. Jeg hadde ikke akkurat tenkt til og kjøpe noe billig noe når jeg først skal kjøpe har vudert Scorpion,Eisenmann eller få noen til og sveise et til meg. Vil ha litt hissig lyd ikke sånn familie lyd visst du skjønner hva jeg mener? Skjønner at du vil ha litt lyd.. Hadde ALDRI kjøpt og satt billig potte fra thorshov på bilen, men sto på når jeg handlet den.. selve potta er fin og passer til bilen.. Får se hvor lenge jeg orker "bråket" litt får mye av det gode i forhold til hvordan det flytter seg Familie lyd er noe den ikke har hvertfall! her er et dårlig film\lydklipp fra garasjen filma inni bilen, døra oppe. http://s13.photobucket.com/albums/a265/ ... V00219.flv den lyden var litt... hmmmm... ekkel... ps, du mangle et lys i instrumentpanelet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå