Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Vil ha litt mer spissere og hissigere lyd enn i din loyd men ikke noe høyere;) Der ble vist 1000inlegg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Jeg så på planlisten din nøstbakken da kom jeg på at jeg skal få kjøpt meg 60 senk foran også har jeg 40 fra før av så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 grattis med gull! når du får deg 6er, skal lyden våre MØRK, ikke ikke snerrete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Næsj må ha en hissig lyd. Må nesten høre ut som det skal komme et smell i potte når man når 6000-7000:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Sånn her kunne jeg ha tenkt meg: Men dette er jo drømmen da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 den lyden der var jo ikke noe spesiell... lurer faktisk på om ikke min har finere lyd! nå er det jo vanskelig å høre på dataen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Nja skeptisk der altså, men ikke lett og bestemme seg via lydklipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 har du hørt min? ordentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 ikke noe annet når du kjører. Men det er som noen har sagt til meg gå heller for et litt billigere effektanlegg en eisenmann og kjøp M3 Stoff interiør. Har vurdert det også litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 det har jeg vel sagt før?! pebcac! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 pebcac:S? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 problem exists between computer and chair altså, du får ikke alltid med deg ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Ja du mener det altså Har jo nok og tenke på men kommer nok på en grei ordning. Men det jeg tenker mest på når det kommer til bilen er jo om jeg skal ha m50b25,m50b28 men så igjen vist jeg velger den siste kan jeg jo nesten like greit gå får s50b30:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 eller så kan du heller kjøpe deg en ferdig godkjent bil slik at du slipper trøbbel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Vuderer og godkjenne fordi økonomien begynner og bli bra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå