///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 legg heller bildene ut nedover på sidene, og skriv det i overskriften det blir mye mer oversiktelig men den så bra ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 åssen mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 at du legger bildene på innleggene nedover sidene slik som her, og helelr endre overskriften på tråden, som spinx sin bmw, bilde uppdate s 3 liksom da er det lettere å se når bilene komme inn i rekkefølgene sånn som jeg gjør vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Haha, faktisk et av de første tipsene jeg gav Mysild da han var ny på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 var nok det ja, og jeg fører det videre 1 god ting du har lært meg i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 hehe får prøve det imorra når jeg har monter øyelokkene og kanskje nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Nyrene kom ikke alikevel. Noen som selger nyrer billig her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Kontakt Dj Feed, tror han har noen liggende som han skal selge. De er pre-facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 får se hva han har liggende:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 du kan jo godt hilse når du møter meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 hehe hilste som en gal en du som kjørte så "fort" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 kjører aldri fort jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 lyver du litt nå sondre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 nei aldri... hvor er bilder!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Da var felgene endelig kommet:P litt dårlig bilde pga mobilkamera. PS bilen er ikke vasket:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå