///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 LYKKE til... skal jo bli vansekeligere nå... dessuten veier 6eren betraktelig mer... så du har myee jobb foran deg... så må du vel nedskalere til 3/4 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 grattis med gull!når du får deg 6er, skal lyden våre MØRK, ikke ikke snerrete! min er mørk som faen... men kommer et snerr på toppen.. Lyden ble ikke helt "riktig" på filmklippet Alle her syntes lyden er rå, men må oppleves. In real life. La inn videoen får å fortell at det kan bli får mye lyd! Dette var inni bilen så lytt får mye lyd .. (mye mørkere bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Ja blir litt forskjell på irl enn på lydklipp. Syntes ikke det var noe feil lyd med din loyd men liker den litt mer hissig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Ja blir litt forskjell på irl enn på lydklipp. Syntes ikke det var noe feil lyd med din loyd men liker den litt mer hissig;) ja, har selv lyst på scorpion.. Potta har jo litt å si, men er jo bare en dau20'e så ikke så frisk og rask opp på turtall, så høres litt lamt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Samme hvilken hvilken 6,er i bilen. Alltid koselig med fin lyd/svev i bilen mener nå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 lloydsb sin lyd er ikke så ulik slik lyden blir når du stiller Scorpion eksosen mot en vegg og får refleksjonen direkte tilbake mot deg.. Det høres ikke slik ut når bilen er i fri luft og man gir på. Syns forøvrig scorpion er slitsomt på lengre turer, da det durer så sinnsykt i ett toneleie som er slitsomt for kropp og sjel.. Snerr på toppen som går over til dyp brumming? Check it out Nå blir jo detta litt mer stereo da, med lyd fra begge sider, men det er fin lyd til å ha 4 eksosrør det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Edit, bilen 30 sek uti seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Hehe den var ikke så gal den men skal bare ha 2 stusser. Merke er det på dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 er det ikke supersport det heter... i duplex utførelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Supersport rustfritt ja.. Duplex da som er på begge sider... Bråker ingenting inne i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Hmm nå ble jeg enda mer usikker på hva jeg skal velge. Supersport det er vel en smule rimligere enn scopion? Det må være rustfritt ihvertfall. Vet du ca pris på et supersport med rett x2 stuss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Hmm nå ble jeg enda mer usikker på hva jeg skal velge. Supersport det er vel en smule rimligere enn scopion? Det må være rustfritt ihvertfall. Vet du ca pris på et supersport med rett x2 stuss? GS selger finnes sikkert et rimeligere sted også, men der har du noe å gå ut ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 takker får tips;) får gå inn og undersøke litt, men får og være ærlig er jeg litt skeptisk til gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 takker får tips;) får gå inn og undersøke litt, men får og være ærlig er jeg litt skeptisk til gs. har handla endel derfra greit nok, Tar litt lengre tid en fra koed og nokså stive priser. Ellers har jeg ikke noe å si på det. Greie folk.. Skeptisk til? Der har du hvertfall en pris å gå ut ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Sitter og ser litt på koed,bs bildeler nå. Vanskelig og bestemme seg nå til dags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå