///Mysild Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 du må kjøpe på GS, ikke BS! det er BS som er noe dritt! GS er bmwdeler BS(bullshitt) er mye jallaplast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Hmm ja vist jeg skal kjøpe tror jeg det blir evt fra schmiedmann eller koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 eller GS bildeler (bmw forhandleren, norske versjonen av koed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Skjønner mildt sagt ikke en dritt av siden deres :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 å? hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 Alt har jo bare "Tegninger" Og føler alt ligner så rundt forbi. Liker meg mye bedre på koed eller schmiedmann det er liksom mer oversiktelig der. Sikkert jeg som er noob som vanlig men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 bare se om delenummerene er like da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 ikke så dum du sondre ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 er ikke smart heller... er nok bare du som er litt under gjennomsnittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 er ikke smart heller... er nok bare du som er litt under gjennomsnittet haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 oi den svei, men jeg er vel får dum til og skjønne det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 kor mykje er den bilen din senka bak.. Er det 40\40 .. Har funnet eit til min nå som senker 40\15 H&R komfort kit... å eg syns komfort er viktig. hehe.. blir kansje litt lite med 15mm bak . men men får gå.. Planen var 20 mm bak, men kommer å gå for 15mm.. Men er så fin pris på dette kite 5490kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Ja det er 40/40 men skal snart gå til innkjøp av 60 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Jeg kunne bare ikke holde meg måtte ta ut ungen og kjøre litt idag Tok ihvertfall 3bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Harry klistremerke og baum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå