Spinx Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Gi meg et lite tips da hvordan du monterte de da Fikk vite nå at jeg kan komme ned og hente speilene fra lakkering. Så blir kanskje montert i helga nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Gi meg et lite tips da hvordan du monterte de da Fikk vite nå at jeg kan komme ned og hente speilene fra lakkering. Så blir kanskje montert i helga nå. Skal komme med tips eg.. Men har du festet gt lappa med slike plastik propper lignende ting.? Selv har eg brukt små rustfri bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hva mener du med gt leppa? Jeg har kjøpt Gt splittere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 den lille sort som er på m3 fronten, som du monterer gt spliterne fast i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Har festet den med skruer;) 9stk var det vel vist jeg ikke husker feil:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Har festet den med skruer;) 9stk var det vel vist jeg ikke husker feil:/ oki .. håpet min kom i dag , men de gjore dem sef ikkje .. kjøpte min av klausen tuning , sa han skulle sende dem for noken dager si, me fikk sporing nummer av han i dag og der viste det at dei blei sendt i går kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 hmmm merkelig da vist han sa at han skulle sende i helga. Utrolig kjedelig og vente på ting til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Da var ///M speilene endelig ferdig lakket etter lang ventetid. Så både de og splitterne går på imorra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Ser flotte ut speila .. må få ut bilder med dei på.. Fått på gt-splitersa nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Jeg har fått både speil og gt splitterne,men har ikke tilgang til noe kamera så får jeg kanskje et speilreflekskamera om ei uke eller noe da blir det 100 vis av bilder:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Da har jeg tatt ut bilen etter 3mnd med vinterlagring så måtte nesten ta bilder av den med mobilen etter jeg har montert Gt splittere og speil siden jeg satt den inn. Ikke de beste bildene men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Satan! Begynner å bli skamfeit den bilen din nå Ser ut som jeg må snike på natta og plukke litt deler hehehe (ond latter) Tatt bildene på UnoX'n på tinnheia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Blei flott med spliters. Er nydlige den bilen din .. Berre ein ting som mangler : M-sideskjørt. Kom mykje e bilen din senka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Satan! Begynner å bli skamfeit den bilen din nå Ser ut som jeg må snike på natta og plukke litt deler hehehe (ond latter)Tatt bildene på UnoX'n på tinnheia? Takk U try you die Bra oppservert;) er på uno x på tinnheia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Jeg har nok mer enn sideskjørt som mangler Må nok ha vader alcantara interiør, M bakfanger,skjørt, 325/328 motor før jeg blir fornøyd. Bilen er senka 40/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå