Spiff Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 ganske mye i det siste da jeg bor 100 meter nedafor der du har parkert ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Åh javel ja. Har du gliset ditt ute nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 joda, den står jo her den men er ikke så mye til glis når jeg ikke har noe sommerfelger for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Hehe bilen er jo forsatt pen og se på Når du står foran den er den kanskje finest uten sommer felger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 må se hva jeg får til med sommerfelger da, er uten jobb og har akkurat kjøpt meg KW coiloverkit også nå.. gleder meg til og få montert det.. så er det jo rust i en hjulbue som ødelegger litt også, for jeg må valse for og få plass til de felga jeg har lyst på nå får bra ta det som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Heheh var innom og titta litt på bilen din idag når jeg var der ute. Var jo snadder den da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 hyggelig og høre at du liker den da får slå av en prat når du er i nærheten en dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 ja se her ja ^^ abonnementet mitt hadde visst slutter her... "ok" bilder av en fin bil! som sagt, skulle gjort litt mer utav de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Hæ den skjønnte jeg ikke:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 hva skjønte du ikke? at abonnementet ikke funka, eller at bildene var helt greie av en fin bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Hvilket abonnementet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 på tråden din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Hehe sorry er litt sein for tiden:( Når skal vi få slått isammen en flott gjeng og tatt noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 hehe... skal muligens knipse endel bilder på lørdag, eller søndag må se an været... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Ja men det blir good;) Let me know da? Du har fått med deg at det blir street meet på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå