Spinx Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Ja det var drømmen min endelig veldig nærme Løpet av denne mnd blir denne M3 kjøpt inn. Og da blir det motor bytte og ALT av understell skal bli M3. Også mens vi er igang hiver jeg på Mtech bakfanger,skjørt og lakkerer alt som ikke er 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Jamen får du det godkjent da? hadde ikke du 4'er i denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Jo har en 4 iden jeg har nå,men jeg må nok bøte med 1 passasjer plass får og få det godkjent pga vektøkning. Men har aldri helt full bil anyways så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Menne.. Du har ikke sett i de trådene der det har vært snakk om dette da? Er jo veldig mange tråder som har omhandlet dette i det siste, og slik jeg har forstått det så blir det problemer uansett? Er ikke så lett som å justere ned en sitteplass, for akselvektene dine er for lave.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 3-literen fra Sandefjord dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Hmm har ikke lest de trådene desverre,Men jeg har en kamerat som skulle ordne dette. Må kanskje ringe BT imorra og høre litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Flere som har spurt om dette, og hvis jeg ikke husker feil, så har det blitt nye regler etter 1.1.2009 og de har noe å gjøre med akselvektene og at disse ikke kan endres.. Dermed er det umulig å få inn en sekser i en firer fordi bilen blir for tung.. man KAN derimot fjerne takluke, rive ut alt som kan være av tyngde, kjøre på med carbon etc etc.. Var store diskusjoner om det hvertfall, og det ble vel konkludert med at de nye reglene gjør det "umulig", men at man bare må prøve.. Det hender jo folk kommer gjennom nåløyet.. Søk hvertfall først.. Ellers så står du der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Ja dette må jeg finne ut av ellers har jeg skutt av meg skutt av meg beinet og står der med en bil som ikke kan brukes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Bare å la være å godkjenne den det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Hehe.. vil ikke anbefale det.. Trøbbel dersom det skjer noe og du står der og har skadet noen.. Kjipern å blir gjeldsslave pga ugyldig forsikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Mhm finner ingen tråd på disse regelene jeg,men skal sies at jeg er dårlig til å lete da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 som jeg sa! dette får du ikek til! jeg leste ne plass at dette er ikke lov lenger... du har ikke LOV å sette ned seteplassene lenger! så godtkjent blir det ikke... trist å si det men! mulig jeg får handle den istedenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Haha sondre du skal ihvertfall ikke kjøpe den:P Men faen da jeg som er/var så jævla nærme:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Ja jeg er ganske sikker.. Firer til sekser går ikke lengre.. Men søk, kan jo hende du får lov eller noe.. Sitter mange som ikke er helt oppdatert.. Mener å huske en her inne fikk til svar at han godt kunne bygge om men at den ikke kunne overstige aksellasten karosseriet er typegodkjent med.. Og at det ikke var noe problem å oppgradere vekten på aksellasten dersom de fikk papirer ifra leverandør.. Problemet er at bmw IKKE deler ut slike papirer lengre, og dermed havner du uansett i saksa.. Jeg er ganske sikker altså, på at det ikke går.. 99,9%... Har aldri sett noen fått det igjennom i de trådene jeg har lest om dette til nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Ja jeg er ganske sikker..Firer til sekser går ikke lengre.. Men søk, kan jo hende du får lov eller noe.. Sitter mange som ikke er helt oppdatert.. Mener å huske en her inne fikk til svar at han godt kunne bygge om men at den ikke kunne overstige aksellasten karosseriet er typegodkjent med.. Og at det ikke var noe problem å oppgradere vekten på aksellasten dersom de fikk papirer ifra leverandør.. Problemet er at bmw IKKE deler ut slike papirer lengre, og dermed havner du uansett i saksa.. Jeg er ganske sikker altså, på at det ikke går.. 99,9%... Har aldri sett noen fått det igjennom i de trådene jeg har lest om dette til nå... i hvertfall ikke etter år 2008 Haha sondre du skal ihvertfall ikke kjøpe den:P Men faen da jeg som er/var så jævla nærme:( heldigvis er ikke du personen til å bestemme det! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå