Spinx Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Ok får se om jeg må bite i det sure eple jeg og eller om jeg blir en av de heldige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100390&highlight= Der har du den beste tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3607&highlight= her har du det også bra utfyllende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Og her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=97228&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Ja da har vi snakka med BT idag og fått bekreftet at vi kunne få det godkjent Så da har vel vi klart det DERE mente ikke gikk ann,Men tenkte jeg skulle ringe igjen imorra og få de til og faxe det skriftelig får og være på den trygge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 merkelig at de skal lage regler, og så gjøre unntak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Han har litt kontakter men virket som det gikk gangske greit,Men utrolig gøy skal det bli om de holder det de sier:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Lykke til.. Dette blir bra.. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Ja visst jeg får det godkjent så skal bilen så og si pusset helt opp får små feil og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hehe.. Ja det er flere her som har fått den beskjeden, også deretter fått dette spørsmålet: "Ja, det eneste vi mangler da på at dette skal gå i orden er papirer fra Bmw på at akselvektendringen går greit!, Hvor har du disse papirene?" Så vær sikker du.. Få det skriftlig.. Og desverre er det slik at DU personlig skal orientere deg om de regler som ligger til grunn.. så VÆR obs på at du ikke plutselig får den i trynet når du skal godkjenne, at det ikke er lov at DU skulle vært oppmerksom på dette.. Jeg er fortsatt skeptisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 håper dei ikke tuller nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Nei jeg føler meg som en unge som bare venter på og få lov til å åpne pakkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 hvorfro ikke helelr bare godkjenne denen svarte bilen da? og ha alt lovlig med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Jeg er ikke så veldig interisert og kjøre rundt i en høyre styrt bil i norge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Jeg er ikke så veldig interisert og kjøre rundt i en høyre styrt bil i norge:P gjør det noe... da får du en mer unik bil! hehe... men du får det kanksej ikke godkjet? ville jo helelr bare bygget om til venstrestyrt og fiks ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå