Spinx Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Ja det er jo også en mulighet,men det blir vel kanskje en dyr bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 billigere enn om du IKKe får det godkjent allikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Ja det er sant men jeg får se hva som skjer imorra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 du har handlet inn delen bilen? sendte søknad om ombygging for noen mnd siden men eg har enda ikke fått svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 for og være på den sikre siden så bør du ha sendt inn en søknad og få den godkjent sånn at du er 100% sikker at du har lov, når dem har levert ut en godkjenning på at du får lov og bygge om bilen skriftlig så kan dem ikke trekke seg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Bare vær sikker på at de har avklart alle papirer som må være til stede for at bilen skal kunne gå gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 hva skjedde her? fikk du kjøpt deg den bilen ? (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg holder på og fikse resten av papirene også skal jeg ned og hente den om max 14dager;) Det ser ut som dette går rette veien takket være en kamerat av meg som har gjort dette noen ganger opp igjennom barndomen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 hehe. men det høres jo bra ut da;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Ja blir utrolig gøy går dette den rette veien. Da skal jeg gjøre den 101% strøken ALT skal taes skal ikke være en liten irriterende bagtell feil med den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 sånn det skal være:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Ja når man først har hele bilen ifra hverandre kan jeg like godt tatt alt som plager. Det syntes jeg nesten en M3 fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 hehe... skal love deg, det er ALLTID ting som irriterer så du kan nok bare glemme å få det til 100% strøkent altså... men opp mot 98% skal du nok klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg mener jeg skal klarer 99,9% det som ALLTID irriterer er jo ting man kan forbedre med bilen som f.eks styling,men jeg tenkte på irriterende lyder,riper,flekker,rust osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 hehe... jeg sier bare; lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå