lunde Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Kjøpt det av Teland eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Ser jo bra ut dette, så ut som ett veldig velholdt interiør også Men har du tenkt på hvordan du skal få godkjent ombyggingen fra 4'er til M3? Har jo blitt adskillig mye vanskligere dette den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Kjøpt det av Teland eller? Hva heter han til fornavn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Ser jo bra ut dette, så ut som ett veldig velholdt interiør også Men har du tenkt på hvordan du skal få godkjent ombyggingen fra 4'er til M3? Har jo blitt adskillig mye vanskligere dette den siste tiden. Det skal gå mener de på BT, Men får bare se hva som skjer :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Da var det 2mnd siden det skjedde noe her sist, Så får starte med den nyheten at jeg fikk svar fra BT idag og da fikk jeg lov til og bygge å bygge om bilen til M3 Så da er vi igang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Dette høres bra ut. Er vel på tide å få begynt da.. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ja dette har tatt altfor lang tid:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 skjer det noe her a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Har fått lov av biltilsynet og begynne bygging og var til plomberings time for 1uke siden. Så gjenstår bare og sette den isammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 lov fikk du jo for lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 svarer ikke på pm så tar det her. Hvor blir det av ECU OG TENNINGSLÅS ?? det er takk, gir deg en gratis M3 ECU og så stjeler du av meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Jeg snakket med sondre for ei stund siden når han var på jobb.. Du mener visst jeg skal ta deg eller hva det enn du mener. Det er det bare og beklage, men er den idioten av en venn av meg som misforstod å ringte på fylla eller hva de var. Men skal prøve og få kontakt med han imorra men som du enten har hørt eller kanskje skjønnt er han umulig å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Jeg snakket med sondre for ei stund siden når han var på jobb.. Du mener visst jeg skal ta deg eller hva det enn du mener. Det er det bare og beklage, men er den idioten av en venn av meg som misforstod å ringte på fylla eller hva de var. Men skal prøve og få kontakt med han imorra men som du enten har hørt eller kanskje skjønnt er han umulig å få tak i. som kim sa til meg, det var en venn av deg som skulle ta han... men har forklart kim åssen det var mtp han fyren (snakket med noen andre) og de forklarte saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Kan dere ikke bare sloss å bli ferdig med det? Pingler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Kan dere ikke bare sloss å bli ferdig med det? Pingler så du mener en slosskamp liksom skal være verdt 2000 kroner for kim sin del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå