Gå til innhold

Spinx sin Bmw E36:Til Lakkering

Spinx
 Share

Anbefalte innlegg

Åja, hvor stor lakkjobb er det snakk om da? Et par fangere eller noe i den duren? Vesentlig for lakkerings-folkene å vite når de skal si en pris ;) Jepp, skal selvfølgelig opp til Rudskogen. Jobber litt for div. bilarrangører (bla. Gatebil), så de har bestilt et vaktteam på 8 personer fra meg, så vi skal opp der å være publikumsvakter ;)

Holder til i Vågsbygda jeg, stadig rundt å surrer i andre deler av byen forsåvidt, men... ;)

kjenner du til noen lakkerere i området? skulle ha lakkert bilen min utvendig og i døråpninger og rundt kanten på bakluka, skal bytte fra en grønnfarge til en annen. så skulle gjerne hatt en pris på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 684
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjenner du til noen lakkerere i området? skulle ha lakkert bilen min utvendig og i døråpninger og rundt kanten på bakluka, skal bytte fra en grønnfarge til en annen. så skulle gjerne hatt en pris på det

Joda, har som sagt et par kontakter både på CusomCars og Kvinesdal Lakk. Begge delene er litt sånn at for å få en god pris der, så må jeg skrive en artikkel om bilen, og nevne hvem som står bak lakkjobb eller noe i den duren (er redaktør for nettstedet http://www.nybilbladet.com)

Har evt. et par kontakter på Kvadraturen Vgs + ei vennine som går på lakkeringslinje i Lyngdal. Ikke like proffe folk vel og merke, men vi snakker jo en helt annen pris da... Bare å rope ut når du vet hvor jeg skal høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger delene nå. vis ikke kommer jeg å henter min ECU uten startsperre , kommer i morgen hvor bor du.

Jeg sa til han kameraten din jeg kjøpte den karbon spoileren jeg skulle ta de med da, men han stressa jo så at han leverte spoileren gjennom bil vinduet å kjørte før jeg rakk å gi det til han, men det EWS skal ligge her den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger delene nå. vis ikke kommer jeg å henter min ECU uten startsperre , kommer i morgen hvor bor du.

Jeg sa til han kameraten din jeg kjøpte den karbon spoileren jeg skulle ta de med da, men han stressa jo så at han leverte spoileren gjennom bil vinduet å kjørte før jeg rakk å gi det til han, men det EWS skal ligge her den

må være med ECU EWS BOks og Nøkkel\chip vis ikke er det søppel og ikke noe å ha.

trenger det kjapt kjapt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...