Spiff Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Åja, hvor stor lakkjobb er det snakk om da? Et par fangere eller noe i den duren? Vesentlig for lakkerings-folkene å vite når de skal si en pris Jepp, skal selvfølgelig opp til Rudskogen. Jobber litt for div. bilarrangører (bla. Gatebil), så de har bestilt et vaktteam på 8 personer fra meg, så vi skal opp der å være publikumsvakter Holder til i Vågsbygda jeg, stadig rundt å surrer i andre deler av byen forsåvidt, men... kjenner du til noen lakkerere i området? skulle ha lakkert bilen min utvendig og i døråpninger og rundt kanten på bakluka, skal bytte fra en grønnfarge til en annen. så skulle gjerne hatt en pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilPatrick Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 kjenner du til noen lakkerere i området? skulle ha lakkert bilen min utvendig og i døråpninger og rundt kanten på bakluka, skal bytte fra en grønnfarge til en annen. så skulle gjerne hatt en pris på det Joda, har som sagt et par kontakter både på CusomCars og Kvinesdal Lakk. Begge delene er litt sånn at for å få en god pris der, så må jeg skrive en artikkel om bilen, og nevne hvem som står bak lakkjobb eller noe i den duren (er redaktør for nettstedet http://www.nybilbladet.com) Har evt. et par kontakter på Kvadraturen Vgs + ei vennine som går på lakkeringslinje i Lyngdal. Ikke like proffe folk vel og merke, men vi snakker jo en helt annen pris da... Bare å rope ut når du vet hvor jeg skal høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Trenger delene nå. vis ikke kommer jeg å henter min ECU uten startsperre , kommer i morgen hvor bor du. Jeg sa til han kameraten din jeg kjøpte den karbon spoileren jeg skulle ta de med da, men han stressa jo så at han leverte spoileren gjennom bil vinduet å kjørte før jeg rakk å gi det til han, men det EWS skal ligge her den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Jeg skal kun lakke bilen utvendig tenkte jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilPatrick Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Må ha et par bilder av bilen jeg kan sende til gutta på CustomCars, de trengte visst det... Har du bry til å maile meg et par stk? Aner ikke hvorfor de må se bilder av bilen for å gi en pris men.... xD Mail: bilnytt@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Trenger delene nå. vis ikke kommer jeg å henter min ECU uten startsperre , kommer i morgen hvor bor du. Jeg sa til han kameraten din jeg kjøpte den karbon spoileren jeg skulle ta de med da, men han stressa jo så at han leverte spoileren gjennom bil vinduet å kjørte før jeg rakk å gi det til han, men det EWS skal ligge her den må være med ECU EWS BOks og Nøkkel\chip vis ikke er det søppel og ikke noe å ha. trenger det kjapt kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Jeg må høre med simonsen da siden han som skrudde dette ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 hehe ^^ Svimo ja han har jo blitt min nye nabo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Ja stemmer det;) Han har jo plutselig ikke tid til noe av det han låner, også slår han bare av tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Da var bilen endelig kommet seg til lakkering Den skal lakkers i orginal fargen som er hellrot 314, så dette skal bli bra før jeg skal til biltransynet og godkjenne den som M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå