///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 treffet blir 14 juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Ok den er grei vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Faen skulle hatt en polering men det virker så stress selvom jeg har en poleringsmaskin liggende hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 polering er jo ikke stress! men ja, meld deg inn i ccn og kom til sirevåg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 EHH litt stress du kan gjerne gjøre det for meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Drit i øyelokk FÅ på M-speil og fronten, så er mye gjort her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 EHH litt stress du kan gjerne gjøre det for meg ? hmmm... polere eller melde deg inn i ccn? hehe... Drit i øyelokk FÅ på M-speil og fronten, så er mye gjort her du liker ikke øyelokk du de små syntes jeg er fine, men ikke de store... mine er helt ok mener jeg... kan ikke ha de AE ringene jeg har heller uten øyelokk, bilen blir så "snill" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 har vel aldri likt øyelok før selv helt til jeg kjøpte 328en bilen blir litt mer sint med øyelok og det er tøft men som sagt M front først synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 ja gir en liten bad-look mener jeg da Blir kanskje ikke like bra på alle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 hehe enig i det synes det blir tøffest på orginale E36 lykter, men kan bli bra på din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 er litt spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Noen som vet hvordan jeg kan fikse en liten knekk i fangeren foran? Glassfiber duk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 ehemm! M-front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 jizzes ja skal kjøpe M front:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Noen som kan photoshope en M front på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå