Spinx Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 Noen som vet hvor de selger billige klar glass grøftlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 gs har i vertfall, men om de har de biligeste vet jeg ikke desvere trenger det selv så driver og kikker litt etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 Kan ikke du gi beskjed vist du snubler over noe snadder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Spinx.. Du kan kjøpe 320i'n min;p Den er unik:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 kan si fra jeg vis jeg finner noen fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Helt topp Lurer på om jeg skal kjøpe meg Gt splittere eller ei sånn rieger Gt leppe. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 GT splitere er penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Kommer an på hvor mye senk man har. Med mye senk er splitterne mer praktisk da man har mer å gå på under midten. Ved mindre senking er det ikke noe problem med GT-leppa. Har selv sett et par røde E36 coupe med svarte lister og svart GT-leppe, og må bare si at det er sinnsykt rått. Bestemmer du deg likevel for splittere har jeg sannsynligvis et par til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Jeg har 50/40 senk så GT leppa har jeg mest lyst på men er ikke den sykt dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Den orginale koster en formue sammen med GT-splitterne som man må ha til samt alle fester osv, men Rieger sin kopi er ikke så dyr. 1700kr sånn ca på GS, men du kan få dem billigere enn det. Kommer slike til salgs her inne av og til, og da ned mot en tusenlapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Jaok da får jeg være litt på jakt her inne da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Da etter god tid med venting var øyelokkene ferdig lakket og satt på Syntes det så litt rart men kanskje litt uvant. Skal få tatt noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Håper det er den smale typen og ikke den brede, og du valgte de lange som går rundt blinklysene også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Ja de går rundt blinklyset også ja, Men har et litt problem får på førersiden går liksom ikke panseret like langt ned som på den andre siden. Den stikker liksom litt over framskjermen. Noen som vet hvordan jeg kan få den ned 40-60mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå