Gjest Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Får ikke opp panseret på E36`en min.. Skrudde av hendelen inne i kupeen for å se om den var fast der, og det var den. Det vil si at vaieren mest sannsynlig er slitt fremme ved låsen på panseret Hvordan går jeg opp panseret uten å ødelegge noe..? Tips mottas med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Hmm...hvis du tror den er slitt kan du vell bare ta tak i wiren fra kupeen med en tang og dra i den til du får opp panseret. Men jeg vil heller tro at den har blitt slitt av, og da blir det vell litt verre. Jeg vet ikke hvordan man får det opp uten å ødelegge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 ja den er sikkert slitt av, og da sliter jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 for å åpne panseret så kan du jo prøve å legge deg under bilen og stikke handa di opp bak radiatoren og prøve å løse ut panserlåsen. vet ikke om det er fysisk mulig på e36 og nå dit, men har gjort dette på en peugeot og en audi. kanskje det er mulig å komme til visst en demonterer venstre nyre? finn en annen e36 og se hvor panserlåsmekanismen er, og hvor det evt er mulig å komme til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Tror det er løsning på tips&triks på : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ske+linker Wedophones Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå