p10 Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Stemmer det Reg nr begynner på ND Slik så den ut for ca 5 år siden: Okei, da er det tre ting du skal gjøre: Nr 1: RING MEG dersom du noengang skal selge! Nr 2: Sjekk kanalene for rust! Spes. førersiden. Da jeg kjøpte den var dreneringshullene på den siden dekket av tectyl etter en antirustbehandling! Resultatet var store mengder vann inni kanalen! Nr 3: RING MEG dersom du noengang skal selge!
BMW525ia Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Stemmer det Reg nr begynner på ND Slik så den ut for ca 5 år siden: Okei, da er det tre ting du skal gjøre: Nr 1: RING MEG dersom du noengang skal selge! Nr 2: Sjekk kanalene for rust! Spes. førersiden. Da jeg kjøpte den var dreneringshullene på den siden dekket av tectyl etter en antirustbehandling! Resultatet var store mengder vann inni kanalen! Nr 3: RING MEG dersom du noengang skal selge! Takker for info Skal sjekke dette ! Ser at det er en del rust i skjermene han hva lite lur, som monterte breddekitt uten og fjerne rusten i skjermene Skal få fjernet mesteparten:) litt vanskelig og komme til, pga breddekittet. Har ikke planer om og selge ennu hvertfall Nu har jeg planer om og lakkere den rød/orange ( candy rød ) eller noe sånt. montere dobbel eksos. Kjøpe skinn sportsstoler ( momo eller cobra eller lignende ) med 4punkts seler. Montere VELTEBUR Kjøpe M3 frontfanger + bakfanger. få tak i noen fine ( KANT ) felger. BBS eller lignende... men disse er veldig vanskelig og få tak i Som sagt........så har jeg aaaalt for mange planer for denne bilen
p10 Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Har ikke planer om og selge ennu hvertfall Nu har jeg planer om og lakkere den rød/orange ( candy rød ) eller noe sånt. montere dobbel eksos. Kjøpe skinn sportsstoler ( momo eller cobra eller lignende ) med 4punkts seler. Montere VELTEBUR Kjøpe M3 frontfanger + bakfanger. få tak i noen fine ( KANT ) felger. BBS eller lignende... men disse er veldig vanskelig og få tak i Som sagt........så har jeg aaaalt for mange planer for denne bilen Deilig å vite at bilen er hos noen som tar vare på den iallfall! Angret lenge på at jeg solgte den, og forsøkte å kjøpe den tilbake da den ble solgt til Harstad, men var for sent ute! Kommer til å følge denne tråden NØYE framover!
JoCCe Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Si mæ, går det mye bmw i bjerkvik? Kjøpte 325'derfra, en jalla mekka 325i ^^ Men til din bil, kjøp glassfiber fangere fra rune hansen motorsport Billi og grei Får så ikke helt bra ut med den fronten og m3 look :/ Bilen dårlig i lakken siden du skal lakke den?
BMW525ia Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 Si mæ, går det mye bmw i bjerkvik? Kjøpte 325'derfra, en jalla mekka 325i ^^ Men til din bil, kjøp glassfiber fangere fra rune hansen motorsport Billi og grei Får så ikke helt bra ut med den fronten og m3 look :/ Bilen dårlig i lakken siden du skal lakke den? Nja, går noen bmw`er her Okey... er d bra passform på M3 fangerne ?? Den er litt dårlig i lakken ja..... og æ har lyst til og få den strøken. Skal lakke den Candy rød
JoCCe Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Han har kun M3 EVo fangere nå, de er vell bredere enn org m3 fanger, større leppe forran osv, ring han å hør, trivelig kar ;D Han holder på å lager plugg for m3 fanger uten bredding for meg Jæven han! Skal være helt rett å fin i karosseriet da, hvis ikke vises alt Glassfiber bredding eller er det skikkelig stål?
BMW525ia Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 Han har kun M3 EVo fangere nå, de er vell bredere enn org m3 fanger, større leppe forran osv, ring han å hør, trivelig kar ;D Han holder på å lager plugg for m3 fanger uten bredding for meg Jæven han! Skal være helt rett å fin i karosseriet da, hvis ikke vises alt Glassfiber bredding eller er det skikkelig stål? Okey...jepp skal høre med han. Er glassfiber
ajsandberg Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Jøss, bilen som "teamturtall" her på forumet hadde
BMW525ia Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Jøss, bilen som "teamturtall" her på forumet hadde oki
The StigMeister Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Jøss, bilen som "teamturtall" her på forumet hadde Sett vel en god del dela på den som ik e betalt før
p10 Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Hvorfor skal du selge?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1923634
Nygaard Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Biln har vell å vært kræsja:D Skjerte motoren på min samme dag faktisk:P
p10 Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Rister liv i denne igjen! Noen som vet hvor denne bilen befinner seg nå? Eide denne tidligere og ønsker å holde styr på hvor den er og hva som gjøres med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå