BMW525ia Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Jeg kjøpte denne bilen i går. Har mange planer for den Det er en 323 som er ombygget til 325. Er montert m3 bredekitt. Motor: Kvasskam Smidde stempel Racing råder Cosworth Turbo STOR intercooler Oljekjøler Større dyser Skal være 300-350hk med dette oppsettet. Planer for bilen fremover: Lakkere NYE kant felger Nye lykter få motor 100% ferdig ( litt oljesvetting + noe smått ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Kan noen hjælpe meg ? Hvor får jeg kjøpt M3 bakfanger/leppe ??? Har sett over hele internett snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole anders Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 https://www.koed.dk/ Har du sjekket her da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 morsom bil. skal ikke bytte frontfanger og ta bort det merke i frontruta da? hehe syns ikke det så så pent ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 morsom bil. skal ikke bytte frontfanger og ta bort det merke i frontruta da? hehe syns ikke det så så pent ut.... Word! Få på en m3 frontfanger og fjern klistremerket i frontruta så har du en rå e30! Mye måtte du gi for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Merke i frontruten er fjernet Trur ikke at jeg får plass til intercooleren , hvis jeg monterer m3 frontfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Er god plass til IC bak M3 frontfangeren. Bare skjær ut rillene i bunn for ekstra luftgjennomstrømning. Er C-stolpene bygget om til M3 på denne bilen? Vanskelig å se på bildene, men det ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Ka du ga før denna egentlig? Den gikk jo i harstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Ka du ga før denna egentlig? Den gikk jo i harstad Jepp, gikk i harstad. Går i Bjerkvik nu hehe Fikk den for en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Er god plass til IC bak M3 frontfangeren. Bare skjær ut rillene i bunn for ekstra luftgjennomstrømning.Er C-stolpene bygget om til M3 på denne bilen? Vanskelig å se på bildene, men det ser ikke sånn ut. Okey, vet du kor æ får kjøpt m3 bak / front fangeren ?? Litt vanskelig og få tak i Nei, c - stolpene er ikke ombygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klubba Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 http://www.runehansenmotorsport.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 okei. Prata me kim istad, å da sa han ka du ga før den E ifra gratangen sjøl skjønne du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Er det noe som tyder på at denne bilen kan ha vært blå tidligere?? Vet at den gamle 323en min forsvant til Harstad og eieren hadde planer ala dette for den... Har den reg.nr som begynner på nd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 okei. Prata me kim istad, å da sa han ka du ga før den E ifra gratangen sjøl skjønne du Okey, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Er det noe som tyder på at denne bilen kan ha vært blå tidligere??Vet at den gamle 323en min forsvant til Harstad og eieren hadde planer ala dette for den... Har den reg.nr som begynner på nd? Stemmer det Reg nr begynner på ND Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå