e39530dt Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 får ikke av varme apparatet mitt:( når jeg stopper bilen begynner den nederste linja på kjøre komputeren å lyse og over den ene knappen står det: heiz og aus.... og det rød lyset ved siden av bc knappen står å blinker... varme apparatet begynner å gå igjen og når jeg trykker på aus eller heiz knappen forvinner alt i 5 sek så begynner den igjen.... er litt redd for å ikke ha batt igjen etterhvert hvis den står sånn lenge nok... er foresten en e39 530d med vebasto så lurer på om noen har peil på om det er noe jeg har trykka feil eller noe? på forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 ingen som har noen ide om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisHesby Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Hvis du ikke er så glad i tysk, så kan du gjøre som meg. Skifte til engelsk språk. Bare følg denne guiden http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=63 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 heiz med z blir jo brukt i flerstavelsesord som eks heizapparat som betyr varmeapparat. men heiss(egentli sån dobbel-s tegn på tysk) betyr varm eller opphetet. aus derimot betyr bl.annet ut/ute eks ausfall= utfall ausfahren= kjøre ut gud hva 4 år med tysk kan gi en i ettertid men varmeapparat har ikke jeg så god peil på så lykke til;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryan Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Riktig det. vis du lurer på noe mer på tysk kan du bare spørre meg. Er tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 ja skjønner ikke en dritt jeg det står bare heiz og aus og så slår den jævla vebasto faen seg på og når jeg trykker på en av heiz eller aus knappen så slår den seg av men slår seg på igjen av seg selv etter ca 10 sek.... blir snart gal... hehe står jo ikke noe annet heller men da vet jeg hva det betyr i hvertfall men ikke hva som er galt... takk for alle svar så lanngt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Er ikke dette derre restvarmegreiern da? Når den røde dioden lyser er den innstillt på å varme bilen i en halvtime fra to forhåndstillte tidspunkt fra kjørekomputeren. Hadde dette på min forrige e39 med den store skjermen 16:9, heter det aux ventilation tru? Har dette på E34 å, på den store kjørekomputerer (den som ligner en kalkulator ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå