ingard Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Intrsument til 520IA m50 i trondheim ønskes kjøpt.
ingard Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 høh? Jeg ønsker meg et nytt instrument
Sir Hofstad Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Har ikke NYTT, men et brukt. Glasset er sprekt og girdisplayet er borte,men det flytter man over. Derfor jeg spurte. Men mulig det er solgt allerede.
ingard Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Har ikke NYTT, men et brukt.Glasset er sprekt og girdisplayet er borte,men det flytter man over. Derfor jeg spurte. Men mulig det er solgt allerede. Men da er vi enige. Trodde du ville ha mitt.. Nei, girdisplayet viser ikke D og av og til ikke E, noe som er irriterende. Problemet er at temperaturnåla hopper fram og tilbake, og at speedometernåla av og til faller til 200..
rurz_7 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Har ikke NYTT, men et brukt.Glasset er sprekt og girdisplayet er borte,men det flytter man over. Derfor jeg spurte. Men mulig det er solgt allerede. Men da er vi enige. Trodde du ville ha mitt.. Nei, girdisplayet viser ikke D og av og til ikke E, noe som er irriterende. Problemet er at temperaturnåla hopper fram og tilbake, og at speedometernåla av og til faller til 200.. der er ganske vanlig i en bmw at speedometernåla faller til både 200 å mere:p
ingard Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Har ikke NYTT, men et brukt.Glasset er sprekt og girdisplayet er borte,men det flytter man over. Derfor jeg spurte. Men mulig det er solgt allerede. Men da er vi enige. Trodde du ville ha mitt.. Nei, girdisplayet viser ikke D og av og til ikke E, noe som er irriterende. Problemet er at temperaturnåla hopper fram og tilbake, og at speedometernåla av og til faller til 200.. der er ganske vanlig i en bmw at speedometernåla faller til både 200 å mere:p Jeg var vel kanskje ikke helt med når jeg skrev det der Jeg mente turtallsnåla såklart.. Men trenger fortsatt nytt instrument..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå