guhoff Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 4 syl. senkesett tåler hvertfall ikke nok vekt for å brukes på 6 syl.. Vet ikke hvoradn det er motsatt vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 det passer nok ikke nei. Hvis du tenker på kun fjærene så er jeg usikker, men dempere passer hvertfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 det passer nok ikke nei. Hvis du tenker på kun fjærene så er jeg usikker, men dempere passer hvertfall ikke. Gjør de vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 4 syl. senkesett tåler hvertfall ikke nok vekt for å brukes på 6 syl..Vet ikke hvoradn det er motsatt vei.. Det er nok rett ja, og tror det blir like ille andre veien. 6 syl senkesett på 4`er senker nok ikke så godt pga vekten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 ja det passer hadde h&r cup kit beregna på sekser på min gamle 318i uten å ha prøvd senkesett for firer,vil eg tru det blir endel stivere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 det passer nok ikke nei. Hvis du tenker på kun fjærene så er jeg usikker, men dempere passer hvertfall ikke. Gjør de vel Kommer nok an på årsmodell. Det er hvertfall tykkere stang på 6-er dempere, og annen mutter dimensjon. Man må bytte tårnlager for å sette 6-er dempere på 4-er. Jeg har nettopp gjort det selv. Men jeg lurer på om tårnlager på 4-er og 6-er ble likt etter 6/1992? Kan noen bekrefte det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 bilen det gjelder er en 93 318is. ser i diverse nettbutikker at det står spesifisert på de forskjellige senkesettene at det er til 4 syl. modeller, men det er også noen som ikke spesifiseres. tenkte kanskje det var ulikheter i understell på 4syl og 6syl modeller..? senkesettet jeg har er apex med fjører og dempere, toppfester og knirkestag som senker 40mm rundt om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Jeg har montert bilstein b10 fjærer og dempere på e36 320 '97 og på e36 316 '96... Er 99% sikker på at alt var likt utseendemessig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 ja det er forskjell før og etter 6/1992, da ble tårnlagrene forskjellige. Og i 10/1991 ble pendelstagene festet på bærearmen istedenfor på fjærbeinet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Det vil passe, men du får det ikke godkjent og bilen vil heller ikke få korrekte kjøreegenskaper. Har ikke prøvd det, så hvor mye det har å si vet jeg ikke, men anbefale det vil jeg ikke. Du kan like gjerne kappe originalfjærene slik jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå