Gå til innhold

solgt

Stephan.s
 Share

Anbefalte innlegg

Front lyktene, hvordan er de? Hele, og dugger ikke eller noe slikt? Hva skal du eventuelt ha for de?

Desverre så er ett justeringsfeste på høyre nærlykt og venstre fjærnlykt ødelagt, så de er egetnlig ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg kjøpe dørlås til fører dør? døren vil ikke henge fast i låsen- så har knytt døren fast, og må enten inn og ut vinduet eller via passasjersetet.. ganske stress sjønner du.. haster! svar på pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er de dørene helt rustfrie eller stephan? inkl førerdøra?

også trenger jeg den lille ledningstumpen som er mellom rattstammen og airbagen.. rod og hvit ledning med oransj kontakt. har du den? den har ryki hos meg den, og er redd den blir for kort hvis jeg kobler den sammen igjen.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enorm til respons her da :)

Hoem:

Da vil jeg faktisk anbefale deg ebay.com hvor du få kjøpt helt nye lykteglass.

Christer1

Pm besvart.

Hawkon88

Mener du den i døra, eller døstolpen?

shibby

Sørumsand. Har 2 stk venstre fremskjerm. De er da såklart ikke nye, men bulkfrie og pene. Den ene har en ripe mener jeg. Usikker på om det var en av v. eller h. skjermene som hadde ripe.

Jonner'n

Til og med førerdøra. Ble overrasket selv når jeg tok av sideskjørt m. lister. Ang. ledningen, så må jeg si at dette har jeg faktisk ikke sjekket, men kan hende 8)

miils

Har 1 stk standard bakfanger, farge rød. Pris veit jeg ikke.

zin

Regner med jeg har dette ja 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enorm til respons her da :)

Hoem:

Da vil jeg faktisk anbefale deg ebay.com hvor du få kjøpt helt nye lykteglass.

)

hehe, problemet mitt er at jeg må på eu kontroll med bilen, og så har jeg tatt av alle lyktene for å sote de og montere CCFL AE i de:)

Men kan hende jeg trenger noe mer fra bilen din, må bare sjekke opp min egen. Så da i tilfelle sender du kanskje med lykta ? [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...