trek2 Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Har kjøpt nokken LED baklys til E46 fra USA på Ebay. Er det nokken fare for at den ikkje passer bilen min pga. at den kjem fra usa? Har dei litt andre oppsett på bilene der enn i Europa?
hagenisse Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Ikke på slike ting nei. I verste fall må du koble om noen ledninger.
Supermen Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 jeg kjøpte LED baklykter til E46...disse var det samme slugger på på US versjon som EU versjon...men derimot grontlykter som jeg kjøpte der var ikke kablingen den samme. måtte byttes litt rundt og forbi...som i USA er det lov med hvite blinklyspærer og i norge og stort sett i EU er dette ikke lov...od de pærene har ikke samme sokkel...litt stress men går greit
Bonden Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Får du tåkelys i baklamper kjøpt usa ?. er vel ikke krav til det der borte.
trek2 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Får du tåkelys i baklamper kjøpt usa ?. er vel ikke krav til det der borte. Hmm, no begynner eg litt å lure er... Undrer på kossn ryggelysene er på LED lyktene òg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå