TorErling Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Heisann Tenkte jeg skulle kjøpe Angeleyes til E39'en, Det er viktig at de ser mest mulig orginal ut, men Hella lyktene koster jo så veldig mye. Ser at de selger noen lykter på GS, til 3490kr. Regner med det er for to stykker. .. Noen som har prøvd disse? blir det like bra kjørelys? Må man justere lyktene, sånn at de ikke lyser i alle forskjelige rettninger? Bare å komme med forslag på andre lykter som dere anbefaller
budda1 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Det lureste er å kjøpe Hella hos Koed i DK.Tror det blir 4,5 - 5 K for begge
marius paulsen Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 HeisannTenkte jeg skulle kjøpe Angeleyes til E39'en, Det er viktig at de ser mest mulig orginal ut, men Hella lyktene koster jo så veldig mye. Ser at de selger noen lykter på GS, til 3490kr. Regner med det er for to stykker. .. Noen som har prøvd disse? blir det like bra kjørelys? Må man justere lyktene, sånn at de ikke lyser i alle forskjelige rettninger? Bare å komme med forslag på andre lykter som dere anbefaller har hatt depo sine lykter som gs selger og orginale hella som koed selger kan trugt si at det kan ikke sammenlignes! depo lyktene er dårligere på alle måter og prisforskjellen er jo bare ei 1000 krone!
Humman Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Jeg skulle egentli kjøpe uorginale angeleyes lykter hos osbildeler for orginallyktene er jo så dyre. men de hadde ikke uorginalt på lager så jeg fikk orginal angeleyes hellalykter til samme prisen som uorginalt. så jeg fikk 2001 lykter hele veien rundt til samme prisen som bare frontlyktene:)
JoeNasty Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Jeg skulle egentli kjøpe uorginale angeleyes lykter hos osbildeler for orginallyktene er jo så dyre. men de hadde ikke uorginalt på lager så jeg fikk orginal angeleyes hellalykter til samme prisen som uorginalt. så jeg fikk 2001 lykter hele veien rundt til samme prisen som bare frontlyktene:) Samme her,bare det var hos GS i Oslo!Genialt,det var uansett leverandøren dem som måtte betale da de hadde sendt Hella istedet for FK. Hadde nok litt flaks der ja....
TJ Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Jeg hadde aldri vurdert noe annet enn Hella-lykter hadde jeg vært deg. De er verdt de ekstra kronene de koster. Du får bedre passform og MYE bedre kvalitet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå