cypher Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Ser det er en del her som bruker Meguiars til skikkelig polering, og jeg har tenkt å bruke det selv i år. Om en kjøper inn en "boks" av hvert nødvendig produkt, holder dette kun til 1 polering, eller er det nok til flere ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Det holder til MANGE ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Oki, da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Noen som har en god oppskrift på hva jeg bør bruke av dette og hvor og i hvilken rekkefølge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mY6 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Anbefaler denne tråden: Den store bilpleietråden.. Finfin guide på første side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Ellers så har en jo www.detailersclub.no/forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå