Paulus Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Jeg avtalte å kjøpe denne for 18000 kr. Da skulle eier kjøpe nytt batteriog gjøre den kjøreklar så den klarte turen Haugesund-Oslo. Info over er ljug fra ende til annen ///Paul Hadde du sjans til å kjøpe denne for 18000? Hvorfor gjorde du det ikke? Det synes jeg hørtes billig ut. Jo, det var billig... Han skulle først ha hbo. 25000 men han prutet seg selv ned til 18000 etter hvert. Jeg avtalte å kjøpe men plutselig fikk jeg mail om at den var solgt... tydeligvis var det noen som hadde kommet meg i forkjøpet. Men det er like greit, mye rust, ikkefungerende AC, MYE jobb og VELDIG kostbart å få denne i god stand... Men lykke til med salget uansett, er jo en gammel stasvogn dette ///Paul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Uansett spiller det ingen rolle hva du eller noen andre skulle betale, eller har betalt for bilen tidligere. Det er prisen nåværende eier vil ha som gjelder. Jeg mener på å huske denne bilen stod annonsert til 50-60000 i fjor engang. Ser ut som et flott utgangspunkt for de som er interessert i en slik bil... Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 hmm.. hvis denne går for en slik pris så lurer jeg på hva jeg kan få for min når den er ferdig restaurert.. kanskje endelig E23 stiger i pris? Lykke til med salget.. Et fint utgangspunkt for en entusiast til å ta vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 hehe... lurer på hvordan du vet hvorfor det blir så VELDIG dyrt å få den i drift Paulus.. har du sett bilen personlig? hørt med verksted om prisoverslag på det som må fikses? syns det er urealistisk av deg å komme slike argumenter hvist du ikke har skriftlig hva summen vil komme på.. hva prisen for å fikse det som er galt er jo opp til den neste eiger å bestemme.. han kan jo spare en del på å fikse det selv.. bilen selges jo som et oppussingsprosjekt, så det er jo litt å gjøre, men ikke så alt for mye for de som har peiling og kan skru selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 bumper denne jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 ka er det som er ca minste pris på denne då? hadde ikkje slått feil med endå en E23 i samlingen og iallefall ikkje slått feil med 745i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Kan du høre med han som har bilen, om hvilken pris han skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 fikk vite igår at jeg fikk fult ansvar for å selge bilen.. vi ble enig om at ca 30 lapper burde være reelt. som sagt tidligere, disse bilene med lik motor og likt utstyr vokser ikke på trær lengre. en jeg kjenner sjekket opp antallet i Tyskland, og det var ca 200 om jeg ikke tar helt feil. så tviler på det er så mange igjen i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Kjøper jeg denne, så kjøper jeg usett. Så jeg trenger litt mer info, om det er bensinpumpa som er grunn til fusk. Eventuelt et ca. prisoverslag på den væste rusta! Hvilket år blir denne veteran? (har ikke peiling på slikt) Alt elektrisk fungere? Interiøret er like slitt som bildene viser? Oljeforbruk. Vannforbruk. Eventuelle andre problemer! Greit og ta det her, og ikke på tlf. Så får andre eventuelle kjøpere se hva de kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 vist du har en e-mail, så kan jeg sende litt bilder av rusta som er på bilen... det er litt rust under plast innerskjermene foran, men ingenting alvårlig. bør kunne fjærnes med sandblåsing og litt grunning og tectyl. så er det ett ca 35cm langt og 0,5cm bredt rusthull i skjøyt mellom kanal og gulvplata h. foran. igjen, ikke noe alvorlig som ikke kan fikses. har forklart litt til bildene angående elektriske brytere osv.. noen av bryterene til f.eks setevarmer og resirkulering til varmeapparat har dårlig holdefunksjon. og varmeapparat-motstanden virker kun på fullt. bilen blir ikke veteran før i 2014, så det er da ett par år til. olje og vannforbruk er det lite av, siden toppen er nyoverhalt. jeg har ikke planer om å bruke tid og penger på å finne ut hva som er grunnen til at motoren fjusker, siden jeg bare skal selge bilen for en kompis. bilen selges som den står. men det kan være noe så lett som å bare bytte speedoboksen, siden den "kortslutter" når man trykker den helt inn i dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 foresten... en Bmw-enusiast jeg vet hvem er påsto det var taxi-iteriør i den. og det tåler en del mer enn orginale trekk. skulle tru en skinnrens skulle gjøre susen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Selge den i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 å selge en slik bil i deler er galskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Lurte på å kjøpe denne når den lå ute sist, for å bruke som delebil til E28n. Fikk aldri noe svar. Hvorfor ikke slakte litt flere 745er, så blir de gjenværende mer verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Lurte på å kjøpe denne når den lå ute sist, for å bruke som delebil til E28n. Fikk aldri noe svar. Hvorfor ikke slakte litt flere 745er, så blir de gjenværende mer verdt? skulle hatt deg ett nakkeskud du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg