Gå til innhold

1984 E23 745 selges. masse bilder. :) *SOLGT*

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke det at jeg kan gjøre så mye fra eller til, men synes det er veldig synd om denne blir delebil eller donorbil til en e28 eller e30 :shock: Den ser altfor bra ut til det!

Det er er orginal 745 som ikke er ombygd eller noe slikt ikke sant? Det slynger det ikke så veldig mange av i Norge vertfall. Helt klart en bil som er verdt å ta vare på slik den er dette :)

e23 er en undervurdert bil. Får man denne i stand får man komfort/kjøreglede man må betale MYE penger for om man skal kjøpe ny bil i dag.

"E23 er kanskje den eneste luksusbilen som har hatt forhåndsvisning på en bilbane ? Journalistene var mektig imponert over bilen på banen og mange skrev at det føltes som om bilen krympet når den ble presset på svingete veier." 8)

les mer her: http://bmwccn.no/ost/E23.html

Må forøvrig nevne at det blir feil å kalle dette "taxi-interiør". Taxi-interiør er vel ofte i vinylskinn? Dette er vannbøffelskinn - eller såkalla "executive-interiør", men at det er slitesterkt er helt korrekt! Jeg har to slike interiør selv. Det ene har stått i en bil som har rulla 340' km i følge telleren og det viser omtrent ikke slitasje annet enn at det er litt falma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. takk for fine ord Dralle :)

Bilen er en orginal 745 og kommer ALDRI til og bli solgt som delebil eller i deler, til annen bmw-serier ! :)

bilen er helt genial å bare cruise i. mye bedre enn mange nye biler jeg har kjørt.

(Og siden jeg er bilmekaniker, så har jeg kjørt mange biler i løpet av mine snart 6 år :) )

som sagt tidligere så er det slark i enten bremser eller felger, så det rister litt ved kjøring.

Så kjørekomfåren kan bli enda bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg må si at eg er blitt forelskert! stresser som bare faen med og få solgt motorsykkel'n min no får og få råd til denne :lol: hadde eg hatt 25k på meg no så hadde eg komt ned til der bilen står i måren og kjøpt den om det så ikkje hadde passet for deg :P

er det noen som er interesert i en Husqvarna WR 125cc som er registrert som lett sykkel ? :D

men går vell utifra at bilen klarer turen opp til bergen på egen motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka tror du de vill si om bilen på eu kontrollen då? er det muligheter at en Eu kontroll kan utføres før salg?

for eg blir bare mer og mer interesert i denne bilen for vært minutt som går! holder på og bli gal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eu-kontroll kan fikses, men eventuell rep. fikses selv.

det jeg vet om så langt er muligens skjeive br.skiver foran, har stått i ro en stund.

muligens en ørliten slark i ei styrekule elns foran..

ellers skal den være i bra stand til å være en 1984 mod.

rekner med du har lest gjennom hele tråden.. det er noen små "oppdateringer" utenom første post. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...