Dralle Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Ikke det at jeg kan gjøre så mye fra eller til, men synes det er veldig synd om denne blir delebil eller donorbil til en e28 eller e30 Den ser altfor bra ut til det! Det er er orginal 745 som ikke er ombygd eller noe slikt ikke sant? Det slynger det ikke så veldig mange av i Norge vertfall. Helt klart en bil som er verdt å ta vare på slik den er dette e23 er en undervurdert bil. Får man denne i stand får man komfort/kjøreglede man må betale MYE penger for om man skal kjøpe ny bil i dag. "E23 er kanskje den eneste luksusbilen som har hatt forhåndsvisning på en bilbane ? Journalistene var mektig imponert over bilen på banen og mange skrev at det føltes som om bilen krympet når den ble presset på svingete veier." les mer her: http://bmwccn.no/ost/E23.html Må forøvrig nevne at det blir feil å kalle dette "taxi-interiør". Taxi-interiør er vel ofte i vinylskinn? Dette er vannbøffelskinn - eller såkalla "executive-interiør", men at det er slitesterkt er helt korrekt! Jeg har to slike interiør selv. Det ene har stått i en bil som har rulla 340' km i følge telleren og det viser omtrent ikke slitasje annet enn at det er litt falma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 hehe.. takk for fine ord Dralle Bilen er en orginal 745 og kommer ALDRI til og bli solgt som delebil eller i deler, til annen bmw-serier ! bilen er helt genial å bare cruise i. mye bedre enn mange nye biler jeg har kjørt. (Og siden jeg er bilmekaniker, så har jeg kjørt mange biler i løpet av mine snart 6 år ) som sagt tidligere så er det slark i enten bremser eller felger, så det rister litt ved kjøring. Så kjørekomfåren kan bli enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popper Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Kan komme med et bud før jeg har sett den. 20k Det er jo et oppussingsobjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Håper for all del at denne bilen ikke havner i feil hender!! En slik klassiker fortjener full restaurering.. Det er en samlerbil og ikke noe bruksbil/delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Denne motoren er jo perfekt i en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 budet er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 eg må si at eg er blitt forelskert! stresser som bare faen med og få solgt motorsykkel'n min no får og få råd til denne hadde eg hatt 25k på meg no så hadde eg komt ned til der bilen står i måren og kjøpt den om det så ikkje hadde passet for deg er det noen som er interesert i en Husqvarna WR 125cc som er registrert som lett sykkel ? men går vell utifra at bilen klarer turen opp til bergen på egen motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 bilen skulle klart en tur til fabrikken i Tyskland, hadde det ikke vært for at den mangler skiler salget haster fårsåvidt ikke. bilen blir solgt for rett pris, mellom 25 og 30k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 ka tror du de vill si om bilen på eu kontrollen då? er det muligheter at en Eu kontroll kan utføres før salg? for eg blir bare mer og mer interesert i denne bilen for vært minutt som går! holder på og bli gal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 eu-kontroll kan fikses, men eventuell rep. fikses selv. det jeg vet om så langt er muligens skjeive br.skiver foran, har stått i ro en stund. muligens en ørliten slark i ei styrekule elns foran.. ellers skal den være i bra stand til å være en 1984 mod. rekner med du har lest gjennom hele tråden.. det er noen små "oppdateringer" utenom første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 bremser skal ikkje være noe problem og skaffe då alle E23 har like bremser sovidt eg har hørt ( at f.eks 728i - 745i har samme greiene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 funker foresten varme apperate bak på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 hadde jeg hatt penger så skulle jeg kjøpt denne og pusset opp.. lyst på strøken 7'er som bruksbil og ta vare på til den blir enda eldre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 har ikke sjekka ov den funker bak enda.. men ska sjekke så fort jeg kan.. varmeapparatet funker kun på fullt. men dette er bare til og bytte varmeapparatmotstanden har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 da har jeg fått bud på 27k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg