SondreLM Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Denne siste her var jo faktisk ganske gjennomført! Men pen, nei..
vetu03 Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Ja, skal ikke si den ikke var gjennomført... Men kan vel ikke akkurat si jeg likte all grønnfargen mellom det hvite inni bilen;)
lund3n Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 baby blå som nevnt på forgie side, seta var de eneste jeg ville hatt
Kjell Z3 Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Hva er problemet deres? Får dere ikke sladret nok i syforeningen eller? Sikkert noen av deres biler som er i så dårlig forfatning at jeg aldri i verden ville kjøpt dem også. Folk kan gjøre hva de vil med bilene, og dette var jo ikke verdens styggeste 3 serie.. Pass heller på deres egne biler.
Dirty Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 nr 2 så skikkelig gjennomført da. nr1 var bare harry
elieeg Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 altfor mye dildal og stasj!! ikke noe ordentlig BMW...
opt Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Hva er problemet deres? Får dere ikke sladret nok i syforeningen eller? Sikkert noen av deres biler som er i så dårlig forfatning at jeg aldri i verden ville kjøpt dem også. Folk kan gjøre hva de vil med bilene, og dette var jo ikke verdens styggeste 3 serie.. Pass heller på deres egne biler. Det er jo bimmers som er vår syforening
crizi Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 den grønne var bra gjennomført, likte ikke helt fargen og interiør fargen det hadde gjort seg bedre i en annen farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå