bmw_roadkill Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 noen som kan fortelle meg om det funker å skru av hatthylla på en cupe e46 eller om den er punktsveisa??? er med nedfellbareseter.. kjedelig å betale 2000 for solfilm på 1bakvindu når jeg kan gjøre det like bra selv.. men er så jævli trangt baki der så kommer ikke ordentlig til . så om noen har gjort dette før så fortell gjerne
325i! Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 vær så god å prøv legge film på bakruten på e46! det er jaggu ikke lett.det skal en del til og legge dette bedre en en som driver me yrket
Superbeetle Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Må bare skryte litt av abc reklame som la film i bakruten min uten å ta bort så mye som nakkestøttene Han skjærte til, varmet og strøk ut all luft slik at filmen lå perfekt på utsiden av ruten.. Så da var det bare å løfte den på plass inne i coupe'en og glatte den ut.. Men alt ser jo lett ut når noen som kan det, gjør det..
bmw_roadkill Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 der sa du no hikk skål.. varme den og rette ut "fignre" fra utsiden før leger den på insiden, sku tro det ble i riktig bue osv .lett er det ikke ,må sørge for at vinduet er RENT for støv (veldig viktig) men takker for svar du ga meg et lite håp der..
boost Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 eg har sjølv lagt film på ein sedan e46. er ikkje lett. men det vart kjempe bra.. har ikkje lagt film på bakruta på min bil enno.. trur eg skal få sendt det gjort av ein proff:) pga el.rullegardin ++ bilen er ein e46 M3 å da skal det være perfekt:)
bmw_roadkill Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 eg har sjølv lagt film på ein sedan e46.er ikkje lett. men det vart kjempe bra.. har ikkje lagt film på bakruta på min bil enno.. trur eg skal få sendt det gjort av ein proff:) pga el.rullegardin ++ bilen er ein e46 M3 å da skal det være perfekt:) ja ska være perfekt, en liten luftboble er en for mye.. men vet du om det funker og ta av hatthylla? eller det øverste filt laget, det er jo stål forsterkning under som jeg lurer på om er punkt sveisa.. men om jeg hadde fått av selve "hatthylla" så hadde jeg antagelig fått 5cm extra og jobbe med.. hadde gjort susen..finner ikke no på DIY noe sted
boost Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 veit ikkje om det går ann. men eg trur det skal gå ann.. kan sjå om eg finner noe inatt når eg koper på jobb:)
knut_olestad Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 ta talkum på utsida av ruta, legg filmen motsatt vei oppa, altså sida som har lim skal ligge ut. Varm så forsiktig, det kan fort gå galt om man er for rask og har lite erfaring. når filmen har lagt seg skikkelig så skjærer du så du har ca 1 cm ekstra film til overs. husk å vaske godt av filmen før du tar den inn i bilen og et par ekstra hender er god hjelp
Ryan Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Det er jo satans trang. Men du kan også dele filmen i 2, da går det egentlig ganske greit. Og vis du er veldig tålmodig og skjærer beint så kan du få det til sånn at du ikke ser det. Vi gjorde det på en e36 og man så det ikke en gang.
bmw_roadkill Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 ja har prøvd og skjære den i to og, detfunket mye bedre, jeg trodde jeg hadde fått det til helt til jeg kom neste morgen .. da var det bare å dra det av, .. en ting er at jeg ikke kommer til med varme pistol,men som en annen sier litt lenger oppe her ,er at jeg kan legge den på utsiden først og varme den opp med pistol (krympe den ) så ikke "fingre" oppstår .. også er det veldig viktig at vinduet er rent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå