BMWPower Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 byr 2000 + frakt jeg;) Da begynner vi snakke Godt at noen ser at dette er er noe som faktisk koster endel penger, da alt er MOMO og skikkelig kvalitet. Veldig lite brukt. Skal vurdere budet nøye Hadde jo håpet å få ca halv pris av hva det kostet nytt. Det koster over 5000kr nytt. men men...
BMWPower Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Da ser det muliges ut som det blir solgt for 2000kr, litt for billig mener nå jeg, men orker ikke bumpe denne posten stort lenger
TEM Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Er dette TUV godkjent,muligt å få det godkjent i en e30
BMWPower Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 Er dette TUV godkjent,muligt å få det godkjent i en e30 Har ikke peling. Da må du nesten høre me Gundersen Motorsport.
BMWPower Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Ser ut som det ble solgt sammen med DE lyktene til E30. Er pengene kommt inn på konto til mandag, så er de solgt. Hvis ikke skal du få kjøpe det
Hankook Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Da kan du heller bare selge, trekker budet mitt jeg. Ble litt for useriøst dette.
BMWPower Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Useriøst?? Jeg har fått en som vil ha det og han skal overføre penger til mandag. Er pengene kommt inn på konto da, så er det solgt. Hvis ikke så er det forsatt til salgs. Hva er userøst med det?? Har opplevd at det er mange useriøse brukere her inne, derfor jeg sier at det ikke er solgt før pengene står på konto Useriøst my ass.. Get a life.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå