Stjernstedt Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Hei Jeg skal skifte ut mitt gamle støymatte som er under panseret. Er det bare å rive av det gamle? Ser at det sitter igjen lim under, er det bare å feste den nye matta over det gamle limet, burde vel sitte da det er lim på den nye matta? Noen erfaringen eller vet om en 'guide' til å gjøre dette? Og hva heter egentlig disse matene, er det støyisolasjonsmatte? Edit: på E30 består det av 3deler. Morten
turn-in Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Lydisolering i panser. Limet som blir igjen kan fjernes med citrusspray før montering av de nye.
Stjernstedt Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Oki, takk Fant delen på gsbildeler nå, lydisolering er navnet ja! http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=imageItems&image_ref=271S1W271Z2Q1D2G211C Citrusspray, fåes på lokal bensinstasjon?
camxer Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Du kan få citrusspray på nærmeste byggevarebutikk. Kan vær at de har det på bensinstasjonen, men kan ikke bekrefte det
Stjernstedt Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Ok. Kan citrusspray skade lakken? Tanke på at det er såpass så stor flate som skal sprayes..
destroyy Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Nja, jeg har aldri skada lakken med det. Men hva er farlig med lakk under panseret som attpåtil får kladda på ny lydisolering?
Fliid Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Lim fjerner fåes i de fleste bilrekvesita forretninger. Dette levers på sprayboks. Bruksanvisning medfølger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå