hnilsen Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Hei, Bil: BMW 520I Touring, 1997 Hadde en skrekkelig opplevelse en dag det regnet mye. Har sett at det har vært noe vått under setet til guttungen på høyre side bak. Jeg har ikke tenkt noe særlig over det, har tenkt at han har dratt med seg snø og slaps inn og at det ikke har fått tørket skikkelig. Så en morgen når jeg parkerte i bakke med snuten opp, så hadde det samlet seg litervis med vann bak på høyre side. Gikk opp for meg at dette var et større problem enn jeg hadde trodd. Jeg fikk auset ut alt, og tørket opp, men så at det fortsatt piplet vann opp under den bakerste matteskruen til høyre. Jeg kjente under, og fikk poppet opp et lite 'lokk' (i kanalen), og ut kom det fossende med vann. Er det noen mulighet for at kanalene mine er tette lengre bak, og at vannet presser seg opp på den plassen? Hva kan jeg gjøre for å få det utbedret? Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Har du soltak? Hvis det, så kan det være tett drenering fra soltak som kan være problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnilsen Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Har du soltak? Hvis det, så kan det være tett drenering fra soltak som kan være problemet. Ingen soltak (heldigvis). Jeg tror det er dreneringen i kanalene som er problemet. Egentlig går jeg rundt og håper at noen smarte folk skal fortelle meg hvordan jeg kan stake dem opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnilsen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Ingen som vet hvordan kanalene kan renskes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Hekter meg på denne. Jeg hadde/har samme problemet tidligere i år. Har merket fukt i gulvet bak på passasjersiden. Tilfeldigvis fjernet jeg jekkfeste "proppen" bak, og vannet fosset ut. Noen som hvet hvor dreneringene til kanalen ligger? Jeg har soltak. På forhånd, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnilsen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Ser du også bor i Bergen. Vi kan vel ikke annet enn å forvente at slikt skjer med oss i denne regntunge byen. Skal prøve å ringe litt rundt til noen verksted og høre hva som kan gjøres i morgen hvis ingen kan hjelpe oss her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
budda1 Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Du har ca 5stk.35mm hull i gulvet som er tettet med plugger.Disse pluggene har lett for å forsvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå