-Shark- Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Kjøper baklyktene om de ikke er solgt? Har Sedan, passer de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Hva slags baklykter det er? nei det har jeg ikke snøring på, de stod på når jeg kjøpte bilen mener det er m3 baklyktene. Bakrute senkern ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Har du fortsatt bakfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timothy S Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Er setene tilsalgs? Foran og bakseter?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 Yes har bakfanger og stoler.. vær raskt ute.. flere intriserte.. bakrute senker solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patte Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Vinge solgt.Bakfangeren som er avbildet er tatt fra butikken den ble kjøpt i. Så man kunne tro at den stod på min bil. altså nei. Helt ny fanger. Må bort. ossen fanger er det ?? ert det rigger ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Merke er Seidl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Pris for bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurzrn Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Chroma Nyrer ( facelift ) Bud Fra 500,- HELT NYE potta Selges for høyst byende over 1000,- stod på bil 1 mnd. Ny pris 3000,- Sykt grom lyd i den Bakfanger selges , helt ny, ikke lakert, bud fra 2500,- hei har du sideskjørt til e36 cab? Baklykter Helt skvær nye.. bud fra 900,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 nei har ikke sideskjørt til cab, men det skaffes billig overalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 hvilket merke er den potta? Passer den 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 hva merke er har jeg ikke minste fjerne idee om, den ble kjøpt på svendsen eksos i skien.. å de monterte og alt , så det vet jeg ikke gitt.. eneste jeg vet er at det er SYYYY digg lyd i den, grunnen til jeg selger er pga overgang til en annen dobbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 selger også helt nye Solskjermer Se på disse, Disse er RÅE http://www.cbs-elsenter.no/index.php?pa ... &Itemid=64 kom med bud fra 2500,- Helt nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå