Gå til innhold

Bredda E36 coupe **one of a kind**


Widejuggao
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det meste på kjerra der er vel hjemmesnekra, og det er den penest bygde e36en jeg har sett.. De schmidt felga koster vel type 35 lapper også. ......litt mer en det og :o

Hadde jeg vært ute etter e36 hadde jeg hvertfall ikke vært i tvil!!

Løp å kjøp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig hater e36,de er kjedelige å se på,og er vel grunnlaget for det man kaller "pakkisbil" trenden

men DENNE e36`n!!

den er STØKEN!!

har aldri sett maken

hadde bmw fått sjangsen til å lage e36 på nytt.. burde de lage den sånn!

nydelig!!

folk som ikke vil gi den summen for den bilen,skjønner virkelig ikke at den er som ny.og alt arbeidet som er lagt i det!

hadde vert meg en ære å kjørt rundt i en bil som var lagt så mye arbeid i !

lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste positive jeg ser i det her er hvor høyt jeg kan prise bilen min.. :) 209 000 syns jeg egentlig ikke er nok.. Jeg VET hva dette koster av tid og penger.. Og den er egentlig baare verdt noe for den som kan forstå det..
Men man kan ikke regne med å få igjen i nærheten av det man har lagt ned i penger, og tid, på en ombygging når man skal selge. En uttalelse jeg kommer med på generalt grunnlag naturligvis. Noen veldig få, ekstremt spesielle biler kan man kanskje få igjen bortimot det man har lagt ned i bilen.

på det grunnlaget du sier her, så er ikke du den rette kjøper til akkuratt denne bilen.

Kan vel ikke si noe annet enn at vi vet, vi vet.. Du kan ikke nødvendigvis få igjen alt du har kosta på bilen.. Men jeg skjønner fortsatt ikke argumentet? Om Automote bygger en sånn Bmw hadde de da vel tatt seg betalt for det? De jobber jo ikke gratis heller! Med tanke på hvor utrolig mange arbeidstimer som ligger på ett slikt bygg, både praktisk, og designmessig, så sier det seg selv hva prisen ville blitt om man priset dette til verkstedtimer, eller oppretter-priser på 500-600 + mva pr. time..

For deg er det kanskje ikke verdt spes mye.. Men det blir som jeg sier, DENNE bilen er verdt MYE for en som vet hvor jæ**i mye arbeid som ligger bak noe sånt.. Dette er ett bygg du angrer på at du begynte med når du er halvveis.. Det er ikke noe du i utgangspunktet selger heller med mindre du føler du får igjen litt.. For folk som tenker: "kvitteringer dele på to" for å finne verdi, så er neppe denne bilen noe for dem.. Da glemmer de en vesentlig ting.. Hvor mye man er villig til å gi, for å ha den feiteste Bmwen i byen, men slippe å designe, montere, tilpasse og lakke den selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på det grunnlaget du sier her, så er ikke du den rette kjøper til akkuratt denne bilen.
Det er jeg uansett ikke. Poenget mitt er at om man har en bil til 70-80.000, kjøper deler for 100.000+++, koster på dyr lakkering og jobber et helt år med bilen så kan man ikke forvente å få igjen 300.000++ for den. Men å få igjen rundt 200.000 i et slikt regnestykke kan være mulig. Jeg aner ikke hva du eller Teddysen har brukt på bilene deres, tallene over var bare et eksempel. Men spør hvem som helst som har lagt ned mye tid, penger og arbeid om de har fått igjen for alle utgifter ved salg. Andelen som svarer et klart og ubetinget JA! er forsvinnende liten såfremt de snakker sant.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dønn strøken bil! :D

Om jeg ville ha betalt over 200' for en 15 års gammel 320 som er kjørt over 200' km, er en annen sak. Likevel er nok denne bilen verdt opp imot prisantydningen, selv om man naturligvis ikke får igjen noe for all den tid og alle pengene man har brukt på bilen. Vil man derimot ha en av Norges råeste E36'er, så kjøper man denne, betaler det den koster og holder kjeft :)

Får håpe den havner i gode hender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Automote bygger en sånn Bmw hadde de da vel tatt seg betalt for det? De jobber jo ikke gratis heller! Med tanke på hvor utrolig mange arbeidstimer som ligger på ett slikt bygg, både praktisk, og designmessig, så sier det seg selv hva prisen ville blitt om man priset dette til verkstedtimer, eller oppretter-priser på 500-600 + mva pr. time..
Når Automote bygger biler for kunde så tar de seg selvsagt betalt for det, men når de bygger demobiler, de mest ekstreme altså, så kan jeg love deg at de ikke får igjen for alt, ihvertfall ikke hvis man regner arbeidstimer. Og det er nettopp det med arbeidstimer man absolutt ikke kan regne med å få igjen for, å tro at man får igjen 500-600 pr time man har jobbet med bilen er jo et eventyr! Man kan heller ikke regne med å få igjen på langt nær fullpris av deler. Litt på siden, se på prisen på en ny bil, så summerer du opp hva alle delene den består av koster i løssalg og regner tid for montering - regnestykket går slett ikke opp.
For folk som tenker: "kvitteringer dele på to" for å finne verdi, så er neppe denne bilen noe for dem.. Da glemmer de en vesentlig ting.. Hvor mye man er villig til å gi, for å ha den feiteste Bmwen i byen, men slippe å designe, montere, tilpasse og lakke den selv..
Uansett så finner man et eller annet man vil ha forandret på en bil når man kjøper brukt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg er drivende uenig med deg Einum..

Jeg vet jo at det er umulig å få igjen det dette vil koste.. Men det det går på er hva den er verdt for den enkelte.. En som vil ha slik bil er den nok verdt 209 000 for.. Men for deg er den ikke det.. Fair sak det..

Og det jeg nevner med automote, er jo at du kan jo tenke deg hvor mye den bilen skulle kosta om Automote hadde gjort det, for selv om regnestykket "ikke går opp" så tror jeg NEPPE de guttene jobber gratis.. De er ansvarlige for sin egen lønn, og jeg hadde aldri giddi å drivi med veldedighet... Greit nok med demobiler, for det blir på en annen måte, firmabil, innpriser osv.. Mens en kundebil, som skulle sett slik som wide sin ut, GOD DAMN den hadde vært dyr.. Den valsinga dere driver med blir billig i forhold til tilpassinga, liminga og sparklinga som skal til for at Rieger buene skal se fine ut.. Også kan du doble arbeidet igjen skal du ha buene på en sedan.. :D Hva valsinga til automote koster aner jeg ikke.. Er vel involvert noen nye plater og sånn på dembilene sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig hater e36,de er kjedelige å se på,og er vel grunnlaget for det man kaller "pakkisbil" trenden

men DENNE e36`n!!

den er STØKEN!!

har aldri sett maken

hadde bmw fått sjangsen til å lage e36 på nytt.. burde de lage den sånn!

nydelig!!

folk som ikke vil gi den summen for den bilen,skjønner virkelig ikke at den er som ny.og alt arbeidet som er lagt i det!

hadde vert meg en ære å kjørt rundt i en bil som var lagt så mye arbeid i !

lykke til med salget!

Takk for fine ord :)

er en slik kjøper som deg jeg er på jakt etter skal kjøpe bilen, en som forstår "litt" av hva som ligger bak all svetten og blodet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er synd wide er at du ikke får stilt den ut som ferdig bil når du selger nå.. Du hadde vunnet endel med den, det er garantert!

Legg den på finn så får du litt mer marked for den. Tror nok du bør få opp mot det du vil ha for den hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...