Gå til innhold

Bredda E36 coupe **one of a kind**


Widejuggao
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men det det går på er hva den er verdt for den enkelte.. En som vil ha slik bil er den nok verdt 209 000 for.. Men for deg er den ikke det.. Fair sak det..
For all del, bilen ser dønn strøken ut, og er nok verdt pengene for de som ønsker en slik bil. Mine kommentarer har vært rettet generelt mot selgere som tror de kan summere pris på bil, alle kvitteringene, regne inn en timepris for all jobben, og attpåtil forvente seg en fortjeneste.
Og det jeg nevner med automote, er jo at du kan jo tenke deg hvor mye den bilen skulle kosta om Automote hadde gjort det, ... Den valsinga dere driver med blir billig i forhold til tilpassinga, liminga og sparklinga som skal til for at Rieger buene skal se fine ut..
Siden du nevner Automote og senere i avsnittet skriver "valsinga dere driver med" - for ordens skyld, jeg har ikke noe med Automote å gjøre. Jeg bor i samme bygd/kommune som de, og jeg kjenner de, var kompiser med de i ungdommen bl.a., men har ingen befatning med de. Ikke er jeg superfan av stilen bilene har heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke ha briller på for å se at dette er en heftig e36. Og kan folk som ikke er potensielle kjøpere holde seg unna denne tråden, å la den inneholde det den skal inneholde!(?)

takk, så enig så enig.

Du komm meg litt i forkjøpe me posten din :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Når folk skal kjøpe ny bil så driter de jo i om forje eier måtte jobbe vær dag i 100 dager, for at den skal bli rå. er den rå så er den rå. og når man ikke kjenner kjøpe hadde jeg ikke betalt "mer" bare fordi nei stakkar han har jo jobbet med bilen i 100 dager, ikke hatt tid til noe annet.

ser på verdien på bilen og går så etter den. er slik jeg gjør det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...