ArildJr Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Du får ha lykke til med salget da! Hadde nok kjøpt den jeg, men skal ha en bil med litt motor denne gangen. Du får vurdere huset mitt da siden du skal ha hus Det er jo i rette kommunen også http://finn.no/finn/realestate/object?f ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 meget fin kåk, men tviler på jeg får over 4 mill i lån :S er bare 24 liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Hadde ikke du leil på sandnes da? Syns du mimra om noe flaxlodd på msn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 ..men 4 mill er en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 ..men 4 mill er en del tar resten ang bolig på msn, så kan heller tråden handle om bil salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Men det det går på er hva den er verdt for den enkelte.. En som vil ha slik bil er den nok verdt 209 000 for.. Men for deg er den ikke det.. Fair sak det..For all del, bilen ser dønn strøken ut, og er nok verdt pengene for de som ønsker en slik bil. Mine kommentarer har vært rettet generelt mot selgere som tror de kan summere pris på bil, alle kvitteringene, regne inn en timepris for all jobben, og attpåtil forvente seg en fortjeneste.Og det jeg nevner med automote, er jo at du kan jo tenke deg hvor mye den bilen skulle kosta om Automote hadde gjort det, ... Den valsinga dere driver med blir billig i forhold til tilpassinga, liminga og sparklinga som skal til for at Rieger buene skal se fine ut..Siden du nevner Automote og senere i avsnittet skriver "valsinga dere driver med" - for ordens skyld, jeg har ikke noe med Automote å gjøre. Jeg bor i samme bygd/kommune som de, og jeg kjenner de, var kompiser med de i ungdommen bl.a., men har ingen befatning med de. Ikke er jeg superfan av stilen bilene har heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Trenger ikke ha briller på for å se at dette er en heftig e36. Og kan folk som ikke er potensielle kjøpere holde seg unna denne tråden, å la den inneholde det den skal inneholde!(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 Trenger ikke ha briller på for å se at dette er en heftig e36. Og kan folk som ikke er potensielle kjøpere holde seg unna denne tråden, å la den inneholde det den skal inneholde!(?) takk, så enig så enig. Du komm meg litt i forkjøpe me posten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Blei denne solgt? Ser det står solgt på autodb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Når folk skal kjøpe ny bil så driter de jo i om forje eier måtte jobbe vær dag i 100 dager, for at den skal bli rå. er den rå så er den rå. og når man ikke kjenner kjøpe hadde jeg ikke betalt "mer" bare fordi nei stakkar han har jo jobbet med bilen i 100 dager, ikke hatt tid til noe annet. ser på verdien på bilen og går så etter den. er slik jeg gjør det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg