-Martin- Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Heisann! Har i de siste dagene etter at jeg fjernet et telefon"stativ" fra dashbordet hatt problemer med at Business spilleren min ikke vil gjøre annet en å stå i "PHONE" modus: Eller så viser den "WAIT" hvis jeg skrur spilleren av og på: Men mens jeg var ute en tur igår så ble alt som vanlig i 5 min, men etter kort tid var det tilbake til phone og wait, og ingen lyd. Noen som har vært borti noe av det samme?
-Martin- Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 btw: Hvordan får man av den store kontakten bak på spilleren?
benger Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Let litt her: http://www.bimmerdiy.com/dir/e46 Burde finne en løsning der et sted
-Martin- Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Okai, skal kikke igjennom denne en gang til;) Men det må vel være noen som vet hvordan man tar ut kontakten på baksiden av spilleren?
pbk Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Har hatt den av en gang og husker at det var fiklete, men mener å huske at det bare var en "dings" som skulle trykkes inn så kunne man lirke kontakten ut. Tålmodighet er nok viktig uansett.
VillKapping Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Jeg har skiftet spiller i E46 en gang og den kontakten sitter godt! Er ei hempe der som du må dra opp tror jeg det var før du drar ut kontakten. Denne sitter på kontakten. Sitter veldig hardt den hempa så litt moderate krefter må til.
-Martin- Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Ok, Jeg prøvde å dra den opp. Men har lest meg til at når den blir dratt opp så skyves kontakt vekk fra spilleren. Så det er vel bare at kontakten sitter godt.
VillKapping Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Tror du har rett i det. Kontakten ble ihvertfall løs når jeg dro opp den hempa. Tror du er tett ved en løsning nå..
-Martin- Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 La også merke til en liten plugg som var festet i bunn på midten av spilleren, Noen som har sett denne på sin? Kan dette være noe telefon greier? Får prøve å ta den av og prøve i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå