aottesen Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Hei, Er det noen som vet om noen triks med varmeapparatet? Har ikke muligheten til å regulere temperaturen på kupe-varmen. Det er enten grisevarmt eller for kaldt. Er dette noe jeg kan demontere og rense, for evt. å få i live igjen? Dette er vel termostatene for fører- og passasjer-side? (Se vedlagt bilde). Neste ting er - hvordan justerer man tomgangen? Er det tomgangsregulatoren min som er på nippet til å dø, eller er det noe annet som kan gjøres? Har prøvd to "hjerner" nå, og problemet er likt på begge - bilen holder på å dø ut (synker under 500 rpm ved løsing i kryss etc).
mbkomfort Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 "Tomgangsmotoren" renser du lettest med startgass, ta den ut og sprøyt godt inni.., gjerne flere omganger.. Pass på at det ikke lekker inn falskluft på den store slangen +slangene på tomgangsregulatoren, sprøyt startgass utenpå og hør om tomgangen øker..
Kobar Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 angående varmeapparetet så har jeg samme problem med min e36 318is! der snakka di om en slags bryter som ligger rett ved viftemotoren
Fliid Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Forundrer meg ikke om den drar inn falskluft angående tomgang. Ser mye kreativ teiping på bildet ditt. (Er vell teipet av en grunn) Er det teipet for at man skal ønske det blir " tettere" så sier jeg heller; Kjøp nye slanger. Det er tett i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå