Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hallo!

Fått tatt no feite bilder av bilen også.. Det ble bra. Så den stod ved kokken's i stad og skinte i kveldssola :)

Tror jeg må få han godeste Heier til å ta noen bilder av E39'n min en dag også gitt.

Hilsen Trond

• 2 weeks later...
Skrevet

Var ute på en jobb på onsdagen , da jeg fikk øye på en E12 som stod litt henslengt på et jorde . Eieren hadde lyst tilå selge og da var ikke jeg vond og be 8) Dette er en 528i 1978 mod som har gått 78000 km . Den har stått lagret inne fra 1980 til 2006 og ute siden .

beqjif1s2hb27o98x70i.jpg

5z3joya9ubdec3y4i9yq.jpg

kk3l3502mihvjelwc30o.jpg

ikb5tqv33y10ppmwrpaz.jpg

iojojnlvliggtl32kqps.jpg

0fkoeoeqi0bukqtuwfjq.jpg

h1fl86ng9nk0bm9ndyru.jpg

bayb1l5k33bg9yrtqmri.jpg

• 4 months later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Søndag ringte Trond meg med en plan 8) Vi måtte hente sukien som hadde stått et år brakk, i hollerud`s dype skoger.

txaz9hvv4h7qxy3o6mz0.jpg

Det begynte veldig fint, men klarte selvfølgelig å sette meg fast. Da kom storbonden til unnsettning med Fiaten.

f3fmbjaqsgyz4s8ef4sa.jpg

mtd1n73tuy1gpg827i06.jpg

Trond fester tanken med en EU godkjent patent :D

tpkxbmh5nk8o7ppsd8tm.jpg

Er ikke ofte folk er så fornøyd når man ikke får startet en bil :wink:

mj9joht7odebvw5bquen.jpg

Hiluxen på henger for videre frakt hjem. Må sies at det var traktoren som tauet sukien opp :P

Skrevet

Jøss, ble det såpass med bilder av begivenheten altså? Det var morro. Var greit å få Skrukukien opp av dalen, gjelder bare å bli ferdig med helga nå så må vi vel prøve å få liv i den gamle japsen igjen :)

Var kanskje ikke så mye vits å dra Hilux'n din nedi der, men det var jo artig å få lufta den også da 8)

Hilsen Trond

• 1 month later...
Skrevet

Har nå kjørt e-28en som jeg kjøpte meg for litt siden, inn i verkstedet så da måtte e-30en hjem en tur siden jeg ikke kan ha mer en 1 bil der. Måtte jo ta et par bilder av e-30 mens den var ute :P

h3yw5muj5pm2rggikg8i.jpg

jxghlg22va78e59lmk26.jpg

aiiunn37z3f7vvbioffc.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...