ole anders Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Skrevet Mai 24, 2008 Takk prøver så godt jeg kan å holde den i orden
Trond.S Skrevet Mai 25, 2008 Skrevet Mai 25, 2008 Hallo! Fått tatt no feite bilder av bilen også.. Det ble bra. Så den stod ved kokken's i stad og skinte i kveldssola Tror jeg må få han godeste Heier til å ta noen bilder av E39'n min en dag også gitt. Hilsen Trond
ole anders Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Var ute på en jobb på onsdagen , da jeg fikk øye på en E12 som stod litt henslengt på et jorde . Eieren hadde lyst tilå selge og da var ikke jeg vond og be Dette er en 528i 1978 mod som har gått 78000 km . Den har stått lagret inne fra 1980 til 2006 og ute siden .
ole anders Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 RÅTT!Tør jeg spørre hva du ga for den? Det kan du spørre om jeg ga 10000 for den
ole anders Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 tok et par bilder av noen av bilene jeg har, med litt høst farger i bakgrunnen.
Rune B. Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Feite felger på e34`n! Når skal e30`n være med på bildet?
ole anders Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 E 30en starter nok ikke dårlig med strøm på batteriet
ole anders Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Søndag ringte Trond meg med en plan Vi måtte hente sukien som hadde stått et år brakk, i hollerud`s dype skoger. Det begynte veldig fint, men klarte selvfølgelig å sette meg fast. Da kom storbonden til unnsettning med Fiaten. Trond fester tanken med en EU godkjent patent Er ikke ofte folk er så fornøyd når man ikke får startet en bil Hiluxen på henger for videre frakt hjem. Må sies at det var traktoren som tauet sukien opp
Trond.S Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Jøss, ble det såpass med bilder av begivenheten altså? Det var morro. Var greit å få Skrukukien opp av dalen, gjelder bare å bli ferdig med helga nå så må vi vel prøve å få liv i den gamle japsen igjen Var kanskje ikke så mye vits å dra Hilux'n din nedi der, men det var jo artig å få lufta den også da Hilsen Trond
ole anders Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Alltid morro å lufte hiluxen Du får bare si ifra igjen Trond så kan vi dokumentere prosjekt start suzuki
ole anders Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Har nå kjørt e-28en som jeg kjøpte meg for litt siden, inn i verkstedet så da måtte e-30en hjem en tur siden jeg ikke kan ha mer en 1 bil der. Måtte jo ta et par bilder av e-30 mens den var ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå