Alex88 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Hei! Er det noen som vet hvor man for kjøpt skinnreperasjons kit til skinnseter? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 De selger litt på bimmian.com hvertfall. Du kan jo også gå på en norsk møbelforhandler å kjøpe der. Er hvertfall raskere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 De selger litt på bimmian.com hvertfall. Du kan jo også gå på en norsk møbelforhandler å kjøpe der. Er hvertfall raskere Tusen takk for at du svarte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Dette firmaet har det du trenger. Møberlforhandlere selger fra denne leverandøren, men rep.kit må kansje bestilles. http://www.leathermaster.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Hvor omfattende skader er det? Bare litt missfarget skinn eller sprekker og slikt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Gå inn på denne linken: http://www.skinnassistanse.no/ Dem har jeg god erfaring med, hyggelige på telefon er di også. Jeg saumfarte Skien og Porsgrunn etter skinnrens og oppfriskningskrem med pigmenter til mine sorte skinnseter, rensemiddel var å få men ikke oppfriskningskrem eller annen krem med pigmenter På skinnassistanse har di både til oppfriskning og til dypere reparasjoner av skinn. Jeg var kjempefornøyd med å få "nye" skinnseter til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Hvor omfattende skader er det? Bare litt missfarget skinn eller sprekker og slikt også? De er litt missfarget og det litt sprekker her og der, hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå