Bmw4life Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 må selge min stasjonsvogn grunnet behov for større stv. inbytte i 5 serie stv er meget aktuelt. ikke mer enn 100 000. helst større enn 2 ltr.. bilen min har gått 212 000 ca, komplett service hefte. 17 motorsport felger med vinter og sommer dekk. vinterdekk er kjørt en sessong, sommerdekka er aldri satt på bil engang. er veldig fornøyd med bilen å selges den kun fordi jeg er avhengig av større bil da fruen har bolle i ovnen. den går godt til å være 318, holder ca følge med 320 sedan. bilen er pent kjørt å det er ingen ulyder fra den, litt rust er det da kommet nede på dørene samt litt på bakluke å en bitte liten flekk på fangeren fremme. men dette er kun overflate rust, så det er ikke det dyreste å fikse. skinn interiør i en beige aktig farge, bilder kommer i morgen eller overmorgen. avhengig av når jeg kommer meg på nett igjen.. pris antydning: 75 000/bud. trenger ikke selge fort så kom med seriøse bud. ikke termin før september:) PS: ønsker helst bytte i e34 525 24 V. Bytter ikke i eldre enn 92 mod. ring meg på 95475766 for mer info eller eventuelt en liten titt å en prøve tur. er behjelpelig med frakt eller å eventuelt møte noen på halvveien;) pant i bilen blir slettet ved salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 bumpi bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Bilder hjelper gjerne på responsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 må nok bare beklage, men jeg sliter med å finne kabelen til kameraet. så får ikke lagt inn bilder enda, men de kommer så fort jeg finner kabelen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 da har jeg endelig fått lagt ut bilen med bilder på auto db, kode nr: 1867592.. vet ikke helt hvordan jeg får inn link, så veldig fint om noen her kunne lagt ut en link for meg.. på forhånd takk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Denne skulle vel hjelpe litt http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 tusen hjertelig;) ingen interesserte? kom med bud da folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 SondreLM: må bare få kjøpt den vettu. møter deg på halvveien:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 BUMPIBUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 opp igjen, trenger egentlig å få solgt denne litt fort nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 bump bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 å oppatt igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Fin bil, hvilken blåfarge er det? Montrealblue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 bump for faen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg